Dager som er skikkelig crap....

Kathybe

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Hjelper ikke når en kollega sier "har du fått skikkelig permisjonsmodus allerede?"

Må jo le litt her jeg sitter i tights fordi gravidbuksene i rett str ikke passer i magen lenger, men ville sett ut som en pose i rumpa om jeg gikk opp en str. (Fint når man er tvillinggravid og magen vokser i litt for stort tempo og gått opp 13 kg i magen [emoji23]) og håret er fett og jævelig Selvom jeg vasket det i går kveld, hurra hormoner. Og jeg har en ettervekst fra et vist sted fordi jeg ikke har fått kommet meg til frisøren hjelper jo heller ikke [emoji23][emoji23]

Gud så fresh jeg føler meg etter den kommentaren [emoji23]takk for meg!

Hehe er ikke graviditet herlig vel.....

Jeg brukte babyshampo med lavendel etter jeg har født med begge og sleit med fett hår. Eneste som hjalp her iallfall.

åh, huff. Folk prøver å være morsomme, men så bare FAIL!!

Hjelper ikke når en kollega sier "har du fått skikkelig permisjonsmodus allerede?"

Må jo le litt her jeg sitter i tights fordi gravidbuksene i rett str ikke passer i magen lenger, men ville sett ut som en pose i rumpa om jeg gikk opp en str. (Fint når man er tvillinggravid og magen vokser i litt for stort tempo og gått opp 13 kg i magen [emoji23]) og håret er fett og jævelig Selvom jeg vasket det i går kveld, hurra hormoner. Og jeg har en ettervekst fra et vist sted fordi jeg ikke har fått kommet meg til frisøren hjelper jo heller ikke [emoji23][emoji23]

Gud så fresh jeg føler meg etter den kommentaren [emoji23]takk for meg!

Hæregud. Beklager. Men måtte le litt når jeg leste innlegget ditt. Skikkelig godt skrevet [emoji16]

Jeg sleit skikkelig etter forrige svangerskap med en stor flekk i håret som var konstant fettete. Eneste som hjalp var babyshampoo! Kanskje det hadde funket på deg og? :)

Jeg var nokså opptatt av hvordan jeg så ut før jeg ble gravid denne gangen. Jeg ville helst sminke meg før jeg gikk ut døra og gikk bare i joggebukse hjemme. Nå er uniformen joggebukse og en lue tredd langt over hodet (for å dekke mitt nydelige hår :meh:) og jeg er svært sjeldent sminket... har tapt meg delux! Men jeg gir f***:) Føler meg ikke særlig vel... Denne graviditeten er foreløpig tung og jeg orker ikke bruke krefter på å se fin ut når jeg føler meg crap :troll: Dessuten hva er poenget med å sminke meg om jeg skal spy 1/2 time senere!

Hehe er ikke graviditet herlig vel.....

Jeg brukte babyshampo med lavendel etter jeg har født med begge og sleit med fett hår. Eneste som hjalp her iallfall.
Takk for tips [emoji1]
åh, huff. Folk prøver å være morsomme, men så bare FAIL!!
Ja veit.. Jeg er heldigvis ikke så hårsår å meg, men skjønte på en måte ikke greia. Også en annen kollega Da "tror ikke du bør ta deg som et komplimang" takk skal du ha [emoji23][emoji23]
Jeg sleit skikkelig etter forrige svangerskap med en stor flekk i håret som var konstant fettete. Eneste som hjalp var babyshampoo! Kanskje det hadde funket på deg og? :)
Takk for tips! [emoji1] kanskje prøve badesåpa til mini med en dæsj lavendel olje oppi!
Jeg var nokså opptatt av hvordan jeg så ut før jeg ble gravid denne gangen. Jeg ville helst sminke meg før jeg gikk ut døra og gikk bare i joggebukse hjemme. Nå er uniformen joggebukse og en lue tredd langt over hodet (for å dekke mitt nydelige hår :meh:) og jeg er svært sjeldent sminket... har tapt meg delux! Men jeg gir f***:) Føler meg ikke særlig vel... Denne graviditeten er foreløpig tung og jeg orker ikke bruke krefter på å se fin ut når jeg føler meg crap :troll: Dessuten hva er poenget med å sminke meg om jeg skal spy 1/2 time senere!
Ja nei denne perioden av svangerskapet føler vel kanskje ikke så mange av oss i form eller veldig sexy [emoji85] dog jeg kjøpte meg blonde amme bh i dag og gleder meg til å bruke den. Tok den stolt på for å vise mannen [emoji23] ble med å vise dog.

I dag fikk jeg høre fra to kollegaer at jeg har fått gravid-ansikt :wideyed: Hva nå enn det er...

Får inderlig håpe de ikke mente det. Ikke har jeg lagt på meg et gram heller :shy: Artig hva folk får seg til å si!

Jeg tolker det dithen at du ser lykkelig ut - stråler og gløder som bare flott gravide gjør

Må innrømme at jeg ikke slitermed håret (enda, i hvert fall), men funker det kanskje å ha litt tørrshampo i, for å dempe litt? Mellom hver hårvask i hvert fall?

Enkelte har ikke noe filter når det kommer til hva de finner på å si til gravide.
Da jeg var nokså høggravid med nummer to var det ei av lederne på jobben (så henne ikke så ofte for jeg jobba mye kveld) som, etter å ha sett meg, uttrykte "Oi så stor mage du har fått, er du sikker på at det bare er en inni der!"
Er det noe å si til folk, liksom :confused004:angry3 Og hva svarer man:confused013
"Ja jeg trodde det bare var en men når du sier det bør vi vel dobbeltsjekke at det ikke er to" er kanskje det jeg skulle ha sagt:knegg:

Jeg synes hver dag har vært skikkelig crap, og jeg er bare 15 uker på vei. Selv før graviditetstesten hadde jeg supervondt nederst i magen, og det ble toppet opp med kvalme og ekstrem tretthet frem til forrige uke. Nå har jeg gått med vondt i ryggen og hoftene i noen uker allerede, og da jeg kom meg til fysio i går sa hun "oi, her var det løst ja" så bekkenløsningen er et faktum. Jeg hadde jobbet i ny jobb i halvannen uke da jeg måtte krype til korset og fortelle om graviditeten fordi jeg ble beskyldt for å møte fyllesyk på jobb flere dager på rad. De fire dagene i uke ni hvor jeg var i toppform og helt symptomfri, lå jeg stort sett og gråt fordi jeg trodde det hadde gått galt, og vi har prøvd i fire år, så det var skikkelig krise

Back
Topp