Vårjakke

LeneSvima

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Har så lyst på ny jakke, som ikke er skalljakke[emoji6] Har du lyst til å vis meg jakka di? Eller gi meg tips til fine vårjakker[emoji2]
 
Jeg har en tykk skinnjakke som ble kjøpt på only for mange år siden. Den er nesten varmere enn en skalljakke.
 
Jeg har skalljakke :p også har jeg ei sort kåpe kjøpt for mange år siden som jeg kan bruke de få gangene det er behov for å pynte seg litt :p
 
Jeg har skalljakke :p også har jeg ei sort kåpe kjøpt for mange år siden som jeg kan bruke de få gangene det er behov for å pynte seg litt :p

Det har jeg og, men så lyst på noe annet. Er så lei[emoji85] bruker skalljakka på jobb, så er ofte full i sand og div. Så godt med noe annet da man skal på butikken eller bort.
 
Screenshot_20170426-071337_1.jpg
Har kjøpt denne på en facebook gruppe :p
Gode jakker er så dyre og fram til nu har poden brukt en jakke som tross alt tilhørte min eldre søster da hu var baby :hilarious:
 
Så utrolig fin[emoji2] Men har jakke til tuppa, var til meg jeg tenkte på[emoji6]

Ah ja, ser jeg leste feil :hilarious:
Jeg har en Mamalia bærejakke. Er jo en softshelljakke og gleder meg til jeg kan enten droppe jakke eller skaffe noe mykere.
 
Ah ja, ser jeg leste feil :hilarious:
Jeg har en Mamalia bærejakke. Er jo en softshelljakke og gleder meg til jeg kan enten droppe jakke eller skaffe noe mykere.

Droppe jakke hadde vært knall, men det ser ut som blir en god stund til her[emoji85] snør som bare det i dag og[emoji31]
 
Droppe jakke hadde vært knall, men det ser ut som blir en god stund til her[emoji85] snør som bare det i dag og[emoji31]

Her og, og nu har det lagt seg igjen.. Kjenner jeg blir mektig lei av vintervær, tenk om det hadde snødd slik i de faktiske vintermånedene da??
 
Her og, og nu har det lagt seg igjen.. Kjenner jeg blir mektig lei av vintervær, tenk om det hadde snødd slik i de faktiske vintermånedene da??

Ja, detta er helt tragisk[emoji85][emoji36] gikk i fra å væra nesten helt bart til å bli snøhvitt igjen. Også rekker det å begynne å bli bart igjen før det laver ned igjen.
 
Her er i det minste sol nå og fritt for snø. Men ingen varme aå lenge til jeg dropper jakke ja.

Jeg går i bergans ulljakke/kåpe som jeg fikk til jul av mannen i 2015 (for gravid til å passe inn i den da jeg fikk den sånnsett men rakk ikke åpne den gaven før lillemor ble født så jeg åpnet en del gaver første juledag. Og da passet den jo)

Strengt tatt hadde den nok gått når jeg var gravid også. For jeg får den faktisk utenpå meg og lillemor i meitai nå. Glidelåsen ganske langt opp.

Jeg har også bærejakke som jeg gjerne går med når jeg planlegger å bære, men det er en sånn tynn sak. Sikkert skalljakke. Ingen varme. Så da må jeg ha klær under. Bergans jakka mi tar jeg bare utenpå t-skjorta mi (går i t-skjorter og mye singlet og ammetopper som vel alle er kortermet inne. Har gjerne ei jakke utenpå inne som jeg da beholder under bærejakka eller bytter med den andre når jeg skal ut.
 
Har ei softshell jakke som er litt lun som jeg kan bruke når det er litt mildere og "bare meg", som ikke egnet seg med bæretøy inni. Og ei iskald skalljakke/regnjakke (ikke oljehyre men altså vanntett)

Gleder meg over mildere meldinger fremover
 
Droppe jakke hadde vært knall, men det ser ut som blir en god stund til her[emoji85] snør som bare det i dag og[emoji31]
Serr?! Vi er på Hamar og her er det sol :-O
 
Nå har det vært sol her en stund også[emoji2] men i dagtidlig lava det ned! Så drittlei snø og vinter[emoji85][emoji49]
Ja det skjønner jeg! Nå gleder jeg meg til sommern!! :-D
 
dac3d6586cd74acbe960d3d78cb301f6.jpg


Har denne[emoji4] Kjøpt på BikBok for noen år tilbake, men blitt lite brukt pga graviditeter og turgåing med barnevogn[emoji6] Type kåpejakke, til vår og høst, veldig fornøyd[emoji4]
 
Back
Topp