Hei på dere! :-)

Gomp85

Glad i forumet
Da kan jeg endelig komme inn på et forum igjen etter at jeg måtte forlate oktoberforumet pga SA. Håper nå at denne spira sitter med superlim helt frem til terminen 6 januar. Er i dag 3+6. Dette blir barn nr 3. Har en jente på 8 år og en gutt på 6 år fra før. Så dette blir en liten attpåklatt. :happy::D
 

Vedlegg

  • 20170425_180907.jpg
    20170425_180907.jpg
    326 KB · Visninger: 62
Gratulerer! Velkommen hit :)
 
Da kan jeg endelig komme inn på et forum igjen etter at jeg måtte forlate oktoberforumet pga SA. Håper nå at denne spira sitter med superlim helt frem til terminen 6 januar. Er i dag 3+6. Dette blir barn nr 3. Har en jente på 8 år og en gutt på 6 år fra før. Så dette blir en liten attpåklatt. :happy::D
Hei og velkommen :)
Ser du skal føde på Kalnes, jeg også :D
Blir barn nr2 på meg, har en datter på snart 8 fra før :p
 
Gratulerer og velkommen! :D nå skal spiren sitte hele veien ja [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Takk! :happy: Så gøy! Kanskje vi ser hverandre der inne i januar.. hi hi? Sikkert ikke den mest travleste fødemåneden. :D:p
Nei jeg håper ikke det :nailbiting: Fikk barn på sommeren sist og det var kaos..... Men først i januar er sikkert topp:D Bare ikke spiren vil ut og hilse på nissen :hilarious:
 
Takk dere :happy::Heartred Ja nå krysser jeg alt jeg har for at den sitter bom fast.. gjerne over nyttår også :D
 
Nei jeg håper ikke det :nailbiting: Fikk barn på sommeren sist og det var kaos..... Men først i januar er sikkert topp:D Bare ikke spiren vil ut og hilse på nissen :hilarious:
Fått en i februar og en i juli og det var stor forskjell på aktiviteten på føden. Så får vi krysse fingrene for at de ikke vil hilse på nissen eller se nyttårsrakettene :p:D
 
Har en som er født rett før jul. Jeg var 4mnd gravid da jeg skjønte noe var på gang, men min søster og mor oppdaget ikke dette før jeg var 6.5mnd påvei. Var ikke kvalm i det hele tatt.

også har vi en juligutt, som bare er 9mnd nå.
Med han var jeg bare litt kvalm.

Også ble jeg plutselig overaskende gravid igjen.
Oppdaget det med å være kvalm hele tiden.


Jaja, det var fort gjort.
 
Back
Topp