Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nja. Bobbob. Tenker legge meg snart [emoji39] Skal gjøre klar strikketøyet i veska til i morgen. Skal på jobb. Får gjøre ferdig den armen der. Og muligens starte på arm 2 også da. Orker ikke strikke mer i dag [emoji23]Er folk våkne enda? [emoji4]
Har masse annet jeg skal gjøre i morgen så greit med det som er ferdig [emoji4] Var godt i gang me rydding og vasking i dag også, var i det rette humøret [emoji4]Huff da. Hvorfor må du vaske gulv så sent?
Her måtte jeg ta meg av alt [emoji14] Men er en leilighet jeg bor i, så er ikke så veldig mye arbeid heldigvis [emoji4]Natta. Da er huset strøkent.. i hvert fall når det gjelder rydding. Så kan vaskedama ta seg av vaskingen![]()
Du er så flink [emoji4] Forstår du ikke orker mer, du har strikket masse. Blir vel natta her snart og, hodet spiser meg opp igjen.. 4 dager nå, så får vi se hva nevro mener. Spent, og alt på en gang, hehe.Nja. Bobbob. Tenker legge meg snart [emoji39] Skal gjøre klar strikketøyet i veska til i morgen. Skal på jobb. Får gjøre ferdig den armen der. Og muligens starte på arm 2 også da. Orker ikke strikke mer i dag [emoji23]
Ja, men kjenner det er på tide og legge seg snart [emoji42]Er folk våkne enda? [emoji4]
Skjønner jeg godt du er. Får håpe du får noe svar av nevro hvertfall. Slitsomt å ikke vite ! [emoji169]Du er så flink [emoji4] Forstår du ikke orker mer, du har strikket masse. Blir vel natta her snart og, hodet spiser meg opp igjen.. 4 dager nå, så får vi se hva nevro mener. Spent, og alt på en gang, hehe.
Strikker genser til lilleguttHva gjør dere på?![]()
Hei hei [emoji4] Og gratulerer så mye [emoji173]

Det skjønner jeg? Uke 12?

Velkommen til oss![emoji1] så koselig!
Og gratulerer med baby i magen[emoji173]️
Stortrives jo her..
God natt [emoji4]Og der sa jeg god nattSes i morgen [emoji39]
Ser ut som det snør en god del også [emoji50][emoji444] det snør det snør, tidelibom.. [emoji444] kor i svarten var denne snøen i vinter?? 3 dager med slaps i januar. Det var all vinteren vi fekk - om vinteren.. Null akebrettaction då liksom. Vil ha vår!!![]()
Da var en dag på Tusenfryd overståttfantastisk deilig med sol og lite folk
![]()
Hvor gammel blir du da?![]()
Rydder huset. I morgen kommer vaskehjelpen![]()