Ble begge heheHvilke skal du velge mellom?[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble begge heheHvilke skal du velge mellom?[emoji4]
Hehe ser denHåpa liksom svigermor hadde middag på lur [emoji23]
Ender stort sett med beina på bordet, rumpa i sofaen og går inn i tvkoma. Men har ting jeg burde gjøre [emoji14]Tvtid. En lang dusj. Beina på bordet. Musikk. [emoji7]
Ble helt forelsket. Tok de på henne i butikken, og hun trasket av gårde. (Hånd i hånd, vel å merke). De er nok litt store enda, men hun går ikke alene enda heller. Kjekt å ha når vi er ute og hun absolutt skal kåle seg ned fra armen, og gå 5-6 skritt og holde hånda.
Det hørtes kaldt ut!Har vert ute i snø/regn/vinden idag. Rydda sjø tomten til svigermor. Den skal selges, så visning på tirsdag. Var en kaaald affære![]()
Æsj, ikke si sånt... Jeg gikk ut av avisa jeg.Sååå deilig vær ute nå. Synd det er meldt snø i natt...
Tror det altså [emoji85] Har sjokoladeegg i skapet fra påsken også. Tror jeg går på en smell.Beina på bordet, og lei deg en god film![]()
Rask og rask. Bare utålmodig [emoji23]
Sko til lille, gave til en annen liten som kommer snart (ikke meg altså), grillmat, og annen mat. Matglass og grøt til lille. Det vi sparer på for det meste [emoji14] Og litt brus.Hva handlet du?[emoji2]
JaaaVi får satse på mai![emoji1]
Herlighet så dere skravler denne helgen da![]()
Har vert ute i snø/regn/vinden idag. Rydda sjø tomten til svigermor. Den skal selges, så visning på tirsdag. Var en kaaald affære![]()
Vis vedlegget 223870 Dagens middaghva hadde dere?
Åh diggSå delikat[emoji1]
Vi grillet pølser, sommerkoteletter, hamburgere og kylling[emoji2]
Sååå deilig vær ute nå. Synd det er meldt snø i natt...
Tok begge regnsettene![]()
Lille sovna 18.15, jeg er alene og finner ikke ut hva jeg vil gjøre med alenetiden [emoji23]
Badetid for Minsta. Digg å være ferdig med alt bursdagsmas![]()
Neste i familien er meg, men heldigvis ikke før i juni
Ja, får prøve på det daOoh....luksus!![emoji1][emoji1] kos deg!
Takk det gjorde viKos dere