Takk for detKule klær![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for detKule klær![emoji1]
SjekketFinn da
LammestekMed søtpoteter og portvinsaus. Utrolig godt [emoji14]
Ah skjønnerSjekketmen vil helst ha nytt
Hvis det ikke er svært lite brukt/tilsvarer nyttAh skjønner
Rett og slett kjipt vær.Brrr. Det skjønner jeg! Hadde vært ålreit her, men blåser jo over ende jo :O
Ser for meg at du bokstavelig talt slenger gubben i bilen [emoji23]Har slengt gubben i bilen nå[emoji12]
Kule klær![emoji1]
Ble helt forelsket. Tok de på henne i butikken, og hun trasket av gårde. (Hånd i hånd, vel å merke). De er nok litt store enda, men hun går ikke alene enda heller. Kjekt å ha når vi er ute og hun absolutt skal kåle seg ned fra armen, og gå 5-6 skritt og holde hånda.Hælledussen så søte[emoji7]
Mhm [emoji4]Nam, så godt[emoji1]
Rask og rask. Bare utålmodig [emoji23]Så rask du er![emoji1]
Litt da. Men dundrer endaHodet bedre?
Vi orket ikke å ta oppgjøret med fargefeilene ( nok med at vi måtte krangle oss til å få bytta beisen Hu hadde blanda med feil base. )Det skal egentlig ikke være mulig engang [emoji14] Avhenger selvsagt av maskinen, men altså. Om man får til det her, da har man lite i en malingsavdeling å gjøre. Endel kjipe feil som kan skje om man ikke har kontroll på det man gjør. Er ikke nødvendigvis vanskelig, men litt kunnskap må man ha. Håper du fikk noe igjen for alt tullet. Jobber selv med maling, så dette gjør bare vondt å høre om, haha.
Hihi [emoji23] Det bør du ja. Er så mye fint. Har funnet ut at skal jeg og barna få noe av det fine. Må jeg lære meg selv gittFlink du erNår jeg får tid og ork skal jeg lære meg noe annet enn tepper og pannebånd jeg og.
Ble maling ( det jeg orket) kroppen var ikke enig med meg i dagSove godtOg kos deg om det blir loppemarked
![]()
Veldig fine daDe er egentlig litt mer ferskenfarget [emoji14] Hun vil gå med pappa ute, og har ikke sko. Går ikke selv, men gjerne når man holder hånda. Ikke så godt å gå på grusen i sokker.
Å så kul da! [emoji41]
Jeg likte det med stjernene.
Takk [emoji5] Ja. Og hun vil alltid ned å gå noen skritt så da slo vi til.Veldig fine daSelvsagt bedre med noe sko på beina. Litt vondt med sokker på grusen [emoji87]
Mhm det er fra ticket to heaven.Jeg likte det med stjernene.
(men irriterende at jeg ikke ser bilder uten å klikke på dem lenger!)
En fæl ting å måtte venne seg til [emoji85]Litt da. Men dundrer endaMenmen. Man blir litt vant med det også.
![]()