Magetrøbbel

BeeDee

Forelsket i forumet
Seriøst. Er det bare jeg som sliter vanvittig med magen??? Drikker mye, har variert kost og alt det der. Men det har stoppa heeeelt opp. Prøvd vi-siblin i 4 dager med max dose, uten resultat. Så idag måtte jeg bare kjøpe mini klyster[emoji24] har godt over til dulcolac i kveld. . Håper det vil gjøre susen. Andre tips mottaes med takk! Svisker liker jeg overhodet ikke

Du ekje aleine der! Her er det full stopp, luft smerter og heile pakka[emoji85]
Måtte ty til microlax i går og det hjalp litt. Spiste wok nudler i dag og det hjalp merkelig nokk, men fekk samtidig meir vondt i magen men kansje ikkje så rart sia det endelig beg løsne opp litt
Klarer ikkje svisker eg heller[emoji13]

Bevegelse hjelper og masere tarmene i rett retning. Altså stryke fra nede til høyre, oppover, over til venstre og nedover.
Jeg har også brukt akupunktur, men samtidig med å gå til fysio så vanskelig å vite hva som hjalp mest.

Duphalac [emoji813]

Samme her. Full stopp. Jeg har også begynt med duphalac, men det har så langt bare gjort meg kvalm. Må kjøpe inn miniklyster i dag (takk gud for søndagsåpent apotek). Jeg sliter også med magen fra før - men langt fra sånn som dette. Ja ja, ser i det minste gravid ut da, med ballongmagen. :)

Samme her. Full stopp. Jeg har også begynt med duphalac, men det har så langt bare gjort meg kvalm. Må kjøpe inn miniklyster i dag (takk gud for søndagsåpent apotek). Jeg sliter også med magen fra før - men langt fra sånn som dette. Ja ja, ser i det minste gravid ut da, med ballongmagen. :)

Sliter med det fra før jeg også, men dette toppa heile kaka[emoji23][emoji85] aldri slitt sånn før

Bevegelse hjelper og masere tarmene i rett retning. Altså stryke fra nede til høyre, oppover, over til venstre og nedover.
Jeg har også brukt akupunktur, men samtidig med å gå til fysio så vanskelig å vite hva som hjalp mest.

Har en meget aktiv jobb (typ 11000 steg fra 7-16) og med en liten en hjemme og gravid har jeg ikke overskudd etter frøkna er lagt[emoji85]

Har en meget aktiv jobb (typ 11000 steg fra 7-16) og med en liten en hjemme og gravid har jeg ikke overskudd etter frøkna er lagt[emoji85]
Høres ut som du bevege deg nok. Men prøv den magemasasjen. Det kan du gjøre på sofaen og i senga [emoji4]

Aha... blir man treg i magen av å være gravid ??? Det forklarer saken.....steinharde hjortelorter ;p

"Klubben for fruene med de trege magene":p

Har allergi mot laktose og når det ikke hjelper å drikke et glass melk engang er det virkelig ikke håp:p

• Liker
Reactions: C89
Back
Topp