Nei da, er her fremdeles![]()
Godt å høre![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei da, er her fremdeles![]()
Vinner du noe da? Hva kan man egentlig vinne?Jeg mener detEr jo litt gøy å konkurrere "live" da
![]()
Er sånn hos meg og. Blir mye oppdatering og fram og tilbakeMulig hennes app er som min og krever manuell oppdatering av tråden for å se hva dere andre har skrevet.
Ser man virkelig på DVD enda?? Har ikke DVD spiller engang jeg..Er jo ikke så dyrt med DVDer for tidenOg alltid kjekt å kjøpe noe nytt
![]()
Perfekt når jeg nå starter med loftsryddingOk, det var nytt for meg[emoji4]
Hehe, sitter så godt altså?Tror ikke 10 ville hester hadde klart å jage han ut av sofaen nå[emoji23]
Nei. Jeg skravler på, men må stadig oppdatere tråden i appen for det ser ut som jeg har skravlet alene mange innlegg men så kommer deres innimellom når jeg oppdaterer.
På denne måten innser jeg også at jeg mister mange innlegg og går tilbake via andres Sitater. Tungvint
Tamara gadd ikke... Bare later som [emoji23] [emoji1]Var egentlig ute ja[emoji23]
Men Tamara er på vei ut døra for en laaang kveldstur, så det er fortsatt håp[emoji23]
Her å. Men blåst endel. Kom snø midt på dagen også i 5 min... merkelig vær..
Hørtes jo ikke helt feil ut det neiHelt enig. Og hjemmelaget med urtesmør til å ha på er jo absolutt best.
Mulig hennes app er som min og krever manuell oppdatering av tråden for å se hva dere andre har skrevet.
Tror ikke du vil klare å komme frem får det er spist oppBare å si ifra når maten et ferdig. Orker ikke lage meg noe i kveld.. Og siden ungene ikke er hjemme så..
Den jeg lager i dag er med hvitløkHelt enig. Og hjemmelaget med urtesmør til å ha på er jo absolutt best.
Er vel ingen som stresser på en lørdag kveld![]()
Forsvinner snart da siden vi skal spiseGodt å høre![emoji1]
Syntes det er nesten bra jegmen ikke så bra til å være så seint i april..
Hehe, sitter så godt altså?![]()
Tamara gadd ikke... Bare later som [emoji23] [emoji1]
Nei vant ikke i dag heller. Konkurrerer om mobiltelefon, tv og masse penger blant annetVinner du noe da? Hva kan man egentlig vinne?