>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Det aner jeg ikke. Blir sikkert oppi 10 is hver også [emoji85] For meg holder det lenge med den ene softisen. Gi meg heller grillmat [emoji7]Hva er isrekorden på 17 mai??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det aner jeg ikke. Blir sikkert oppi 10 is hver også [emoji85] For meg holder det lenge med den ene softisen. Gi meg heller grillmat [emoji7]Hva er isrekorden på 17 mai??
Slettes ikke så verst neiHøres koselig ut [emoji1]
Ja den har jeg kjøpt men måtte ha en i mellomtiden så nå er det kjøpt en som skal ligge hjemme som reserveGratla med ny mobil. Samsung regner jeg med?
Valgte shoppingHva valgte du?[emoji2]
Holdt på med selebukse til eldste forrige veke, trudde aldri magepartiet skulle ta slutt! Glattstrikk inn i evigheten [emoji14] Godt jobba!Får gjort masse når man ser på tv gitt![]()
Kan jo gå til deg? Fremme i morgen en gang [emoji23]En laaaang tur da
Der er det jammen mye rart...Nannyhjelpen, grøss altså
Rolig for han men ikke for megKorleis har dagen vore?Såg at kb var sjuk?
Mat er bedre enn is. Hva liker du best å grille?Det aner jeg ikke. Blir sikkert oppi 10 is hver også [emoji85] For meg holder det lenge med den ene softisen. Gi meg heller grillmat [emoji7]
Så treg er du ikkeKan jo gå til deg? Fremme i morgen en gang [emoji23]
Det er detDer er det jammen mye rart...
Whose Line Is It Anyway går på Viasat 4 akkurat no, det er ganske artigNoe spennende på tv i kveld? Planer om sofatid her![]()
Dick and Jane blir plutselig arbeidsløse. Og blir helt desperate etter å få jobb. Men alt går på tverke. I ett desperat forsøk prøver Dick å stjele plen og slikt. (Hadde sånn plen man ruller på, men ble fratatt det pga null penger) Og finner ut at de kommer lengre ved å stjele.. Så da begynner en ny "karriere" [emoji14] Ganske morsom. Jim Carrey daHva handler den om?
Heltenes kamp herNoe spennende på tv i kveld? Planer om sofatid her![]()
Åh så mye det. Flintstek er godt da, men kyllingfilet surra med bacon, eller koteletter er også godt [emoji7]Mat er bedre enn is. Hva liker du best å grille?
Hihi [emoji14] Få se bilde?Holdt på med selebukse til eldste forrige veke, trudde aldri magepartiet skulle ta slutt! Glattstrikk inn i evigheten [emoji14] Godt jobba!![]()
Å så nydelig [emoji7][emoji7] RåflottTrultemor-buksedress frå Klompelompe. Med ei ekstra lomme frampå, eldste eeelsker lommer! Og sjølvsagt Frost-knapper![]()
Ja det har jeg sett en gang før, moroWhose Line Is It Anyway går på Viasat 4 akkurat no, det er ganske artig![]()