Hei jenter!

Gratulerer og velkommen! Hvis jeg ikke husker helt feil var vi begge i samme termingruppe januar 2016? Jeg fikk også mi to uker før tia og i desember [emoji4]

Det er da bare hyggelig det :)
Jeg lurer på om jeg også skal henge litt i januar forum ettersom min termin er 31.12..
Mener førstegangs ofte går over..?

Jeg lurer på om jeg skal bli litt kjent med november gruppen for har termin 4/12 og er nr 3, så kan komme før...? Men koser meg sånn i denne gruppen :) Noen andre i desember som er med i november?

Jeg lurer på om jeg skal bli litt kjent med november gruppen for har termin 4/12 og er nr 3, så kan komme før...? Men koser meg sånn i denne gruppen :) Noen andre i desember som er med i november?

Jeg er med er og pga termin 1. desember :) Fint å være dær og pga at dem alltid vil være kommet litt lengre :)

Mulig jeg blir der også etterhvert :) må få fastsatt termin først.

Er med i november, men trives best i desember [emoji4]

Velkommen :)

Back
Topp