• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd april

Er virkelig ikke ofte jeg blir satt ut av mannen, men jeg fikk skikkelig hakeslepp av mannen når jeg stod og lagde middag.

Vi stod og pratet om alt mulig.
Så helt brått begynte han å legge ut om hvordan man lager en heklekant i den nye Klompelompe-boken.
Det var stort nok sjokk at han faktisk hadde sett i den og lagt inn ønske om den dressen til Ulrik, nå har han også begynt å lese i den.

Jeg så på han med åpen munn et par minutter og prøvde å samle meg.
Så tok jeg et glass vin.....

Haha, da hadde jeg fått hakeslipp selv![emoji12]

3536 innlegg her nå, så klare over 4000 til i kveld går jo lett?
Hvordan gikk det?
Kjenner jeg har litt lyst til å utfordre dere til å skrive 500 innlegg i denne tråden frem til jeg sjekker den når jeg kommer hjem i kveld [emoji14] Just for fun selvsagt, siden det har vært så stille her i det siste. Kanskje jeg til og med linker til en ny butikk som det er premie fra i topp 100 mai, hvis dere klarer 500 innegg :) ( altså, premien er der uansett, men hintet får dere om dere klarer 500 innlegg. ) Noen med?? :)
Håper vi klarte det. Fikk ikke vært med i dag

Mannen så på den relativt intense haglebygen og værmeldingen for i morgen, og besluttet at å legge om dekk (og sikkert tømme komposten) passet bedre i morgen

.derved vet jeg ikke helt hva vi skal i dag. Rydde og vaske hus, er jo alltid relevant..
Ja noe som alltid trengs uansett når man gjorde det sist.

Spurte gubben om han kunne støvsuge gulvene i går fikk tilbakeslag jeg vaska dem for 2 dager siden... * ler*

Svaret mitt var det var to dager siden og fem arbeidsklær skift siden:p

God formiddag jenter.
Har akkurat kjørt eldste til et speider arrangement.
Kan sitte ned litt nå før jeg skal kjøre frøkna i bursdag, og hente eldste på vei hjem.
Bursdagen er inne i Oslo og står mellom følgende mens frøkna er i bursdagen
1. Sitte og skravle med andre foreldere
2. Kjøre opp på Sognsvann og ta en 2-3 runder
3. Dra ned på Spikersuppa og få med meg litt av dette turban arrangementet
Hva ble valget? Hva skjedde i spikersuppa sa du?

Var ute i går, har ikke savnet bylivet noe særlig kjenner jeg.. Forstår ikke hvorfor folk gidder og gå ut nesten hver helg [emoji14] Er jo bare bortkasta penger [emoji29]
Hehe en gang i blandt er det fint med godt selskap men enig med deg vær helg er bortkasta:p

Men hva lager dere til middag i dag da folkens? Eller sen middag i kveld?
Blir sendt middag her lett også pizza som jeg lagde i går. Veldig glad for at jeg gjorde det...

Har jobbet helt feil ute i dag så bekkenet mitt har svikta meg helt nå * vondt*

Bare gøy å stille opp på slikt :D Morsom dag med morsomme folk! Litt vondt i lattermusklene nå [emoji14]

Uff, ikke nevn alder da. Snart bursdag her, gruer meg enda mer i år!
Er det ikke hvor gammel du føler deg som telles??:p

Da har du ikke hatt rett kveld [emoji14] Jeg har det som regel alltid kjempegøy ute. Med både dans og gode venner. Kunne tenkt meg å vært veldig mye mer ute enn jeg er nå [emoji14]
Kommer jo litt an på person til person også da [emoji4] Har aldri vert noe partyjente jeg [emoji85]

Back
Topp