Nå ligger det an til at IVF blir avbrutt pga kun to eggposer som så ut til "å bli klare" på kontrollen i går, og at det dermed heller blir AIH på oss. Men i mitt stille sinn så tenker jeg at dette er det samme som et "bortkastet forsøk"... Så klart, IVF koster over 30k og AIH "kun" 6k, så jeg skjønner at IVF er mye styr og penger for liten/ingen fangst når jeg ikke klarer å produsere noe til uttak [emoji22]
Vet ikke hvor jeg vil med dette egentlig.. Bare føles så kjipt dette her, var så klar for IVF og så blir det omgjort til AIH..
Får den endelige dommen på ny kontroll i morgen, men vi skulle forberede oss på at det ikke ville bli IVF..
Noen som vet om noen som har lykkes med AIH? Har jo googlet min del i løpet av denne prøvetiden, og AIH er vel ikke akkurat det som troner øverst på "vi har lykkes"-listen [emoji58]
Vet ikke hvor jeg vil med dette egentlig.. Bare føles så kjipt dette her, var så klar for IVF og så blir det omgjort til AIH..
Får den endelige dommen på ny kontroll i morgen, men vi skulle forberede oss på at det ikke ville bli IVF..
Noen som vet om noen som har lykkes med AIH? Har jo googlet min del i løpet av denne prøvetiden, og AIH er vel ikke akkurat det som troner øverst på "vi har lykkes"-listen [emoji58]
.
.