Skravletråd!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hei jenter!
Nå er det ikke lenge før januar fylles opp med mange flotte gravide damer her, og da må vi ha en skravletråd!
Jeg har også opprettet en bilde-tråd av graviditetstestene våres inne på våre bilder, for de sol vil legge ut bildene sine der :)
Lykke til alle sammen! [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Haha! Jeg har ikke så gale fyllasyke de siste dagene, men plutselig kjenner jeg på kvalmen og da MÅ jeg ha mat :p blir lett hangry :p
Murrer godt innimellom sånn at jeg tror tr kommer! Men det gjør hun ikke :D
 
Jeg merker absolutt ingenting enda, men er bare 11dpo enda så det kommer vel om etpar uker, sist begynte jeg å bli dårlig i uke 6 :)
 
Jeg merker absolutt ingenting enda, men er bare 11dpo enda så det kommer vel om etpar uker, sist begynte jeg å bli dårlig i uke 6 :)

Uke 6 husker jeg også som da alt kom kasta på meg[emoji23] men jeg vil ikke ha den grusomme kvalmen denne gangen. Hører du, kropp?????
 
Småkvalm og trøtt med stor T! Men har bare hatt to svaaaake tester, så er så usikker på om jeg tør juble ennå eller om det bare er innbilning [emoji30]
 
Hei dere! Se bort ifra mitt nickname (laget i full ekstase over at 1. pp noensinne var i gang). 4 dager dpo, vet at det ofte ikke er så lett og veien kan bli lang, men vi tar det som det kommer enn så lenge :)

Jeg er helt ny her og trenger gjerne litt veiledning på veien...Moro at man kan snakke med andre i samme situasjon anonymt. Om noe skjer, blir dere altså de første som får vite, hehe.
 
Hei dere! Se bort ifra mitt nickname (laget i full ekstase over at 1. pp noensinne var i gang). 4 dager dpo, vet at det ofte ikke er så lett og veien kan bli lang, men vi tar det som det kommer enn så lenge :)

Jeg er helt ny her og trenger gjerne litt veiledning på veien...Moro at man kan snakke med andre i samme situasjon anonymt. Om noe skjer, blir dere altså de første som får vite, hehe.

Hei:)
Om du ikke har fått positiv test, er nok det rette stede å være inne på "vi prøver forumet".
Her inne har vi fått positive G tester.
Lykke til med prøvingen
 
Denne likte jeg:
I uke 3+ (en uke etter befruktning) ligger nivåene på 5-30, de stiger gradvis i uken etter til 30-200, i uke 5+ (3 uker etter befruktning) ligger nivåene på 200-2.000 og i uke 6+ (4 uker etter befruktning) ligger de på 500-10.000. I løpet av 2-3 måned stiger de til mellom 5.000 – 100.000 og faller så i 2. trimester til 20.000-30.000 og i 3. trimester til 5.000-15.000.

Nivåene synker i 2 trimester:) da er det håp for ferieturen vår[emoji16][emoji16][emoji16]
 
Back
Topp