FruGullfisk
Betatt av forumet
Dere som har tatt blodprøver, har dere fått svar samme dagen? Evt kor lang tid tok det før du fekk resultatet? [emoji5]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til legen i dag og lurte på å be om blodprøve,men er fryktelig nervøs for at det ikkje skal vere noe stigning så veit ikkje om eg tør[emoji85] Men er samtidig bedre å vite enn å gå å lure [emoji5]Tok hos legen. Fikk svar dagen etter. På sykehuset kan man visst få det samme dag? Tenker du å ta eller har du tatt blodprøver du også?![]()
Skal til legen i dag og lurte på å be om blodprøve,men er fryktelig nervøs for at det ikkje skal vere noe stigning så veit ikkje om eg tør[emoji85] Men er samtidig bedre å vite enn å gå å lure [emoji5]
Nei har ikkje tatt blodprøver, men har en SA og en MA bak meg så redd det skal skje igjenn. Men legen ville ikkje ta blodprøve for det er ikkje ambefalt el alltid til å stole på, så dei tar bare etter man har mistet her. Men blei roligere av å snakke me ho så no krysser vi alt for at alt er som det skal[emoji173]Har du allerede tatt en prøve siden du lurer på om det er stigning? Dersom det ikke er en spesiell årsak til å sjekke, hadde jeg latt være tror jeg
Jeg sjekket fordi testene mine er så svake å jeg har mange sa i historikkenFikk bekreftet igår at nivået er lavt men tok en ny idag så da gjenstår det å se hvilken vei det her går..
Håper alt er bare bra med deg og knøttet![]()