Hvilken ble det?Ny tlf på vei![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken ble det?Ny tlf på vei![]()
Sådær [emoji4] Teller ned til nevro time da. 8 dager igjen. Går sakte. Ellers bra, hjemme med lille, men sambo må komme hjem etterhvert, jeg har sovet 1 time i natt og hodet dreper meg... Må ta mye smertestillende, og da vil jeg ikke være alene med henne.Bra der ?![]()
Er ikke enkelt når en er på fest.SkikkeligMenmen. Dagen går nok raskt
Satser jeg på.
Jo. Han hadde noen dagers pause nå da. Siden søndag [emoji23] Det er hardt å gå på fest for hans del ser jeg haha. Men maten har han holdt seg på da. Så i dag er han nok i gang igjen. Om jeg evnt tvinger han. [emoji56]
Huff da. Lykke tilSådær [emoji4] Teller ned til nevro time da. 8 dager igjen. Går sakte. Ellers bra, hjemme med lille, men sambo må komme hjem etterhvert, jeg har sovet 1 time i natt og hodet dreper meg... Må ta mye smertestillende, og da vil jeg ikke være alene med henne.
På gulvet faktiskHaha gubben er enkel og slike situasjoner. Han liker ikke at jeg klenger når han sover så han flytter seg vekk fra meg...og ned på gulvet![]()
Er han syk?Spent på legetimen til mannen i dag gitt![]()
Ånei. Kanskje lille U er kvalm også da?Natt til tirsdag fikk jeg rett og slett ikke sove
Natt til onsdag vekket eldsten oss først i 23 tiden siden han var litt kvalm, så fikk jeg ikke sove, og deretter vekket Lille U oss kl 4 uten noen åpenbar grunn.
Natt til i dag vekket eldsten oss kl 00:30 med å spy utover hele gangen nede.
Sitter og prøver å jobbe litt hjemmefra nå
Tja ikke helt i slaget. Mye sliten . Mistenker noe allergi/ intoleranse. Litt mye for han i det sisteEr han syk?
Sådær [emoji4] Teller ned til nevro time da. 8 dager igjen. Går sakte. Ellers bra, hjemme med lille, men sambo må komme hjem etterhvert, jeg har sovet 1 time i natt og hodet dreper meg... Må ta mye smertestillende, og da vil jeg ikke være alene med henne.
Da skjønner jeg du er spent. Blir vell et lass med blodprøver idag da.?Tja ikke helt i slaget. Mye sliten . Mistenker noe allergi/ intoleranse. Litt mye for han i det siste
Vil tro det ja.Da skjønner jeg du er spent. Blir vell et lass med blodprøver idag da.?
Vel jeg overlever meste av snorking hans . Men han har en type snorking som vekker ALLE i huset og den er umulig å sove til.Han klenger ikke da. Men han sover mot meg og dermed puster mot meg [emoji23] All snorking går ikke gjennom en lyddemper av ei dyne først [emoji14]
Du er heldig. Gulvet hørtes vondt ut da [emoji14]
Men sover han videre på gulvet da?Vel jeg overlever meste av snorking hans . Men han har en type snorking som vekker ALLE i huset og den er umulig å sove til.
Ikke min skyld. Han detter ut av sengen med egen vilje [emoji14]
Det har bare skjedd to ganger. * ler*
Håper det går bra med han, og at det ikke er alvorligSpent på legetimen til mannen i dag gitt![]()
Ser den. Jeg for 3 timer mer søvn enn gubben.Haha ja. Kunne hatt sparka han. Men han står opp 5 for å gå på jobb. Jeg får nesten 2 timer mer da [emoji14]
Så braNy tlf på vei![]()
Han er umulig å vekke om natta. Og han har en type snorking som vekker ALLE [emoji14]På gulvet faktisk [emoji14] [emoji14] Kan ikke være noe behagelig![]()
Neida tror ikke detHåper det går bra med han, og at det ikke er alvorlig
Nei da, han var bare fast bestemt på at det var morgen og ville opp å pusle puslespillÅnei. Kanskje lille U er kvalm også da?
God bedring
Ja. Det er det verste. Men når ringeklokke ringer på vibrasjon hopper han opp. * riste på hode*Men sover han videre på gulvet da?![]()