Skravletråd april

Sådær [emoji4] Teller ned til nevro time da. 8 dager igjen. Går sakte. Ellers bra, hjemme med lille, men sambo må komme hjem etterhvert, jeg har sovet 1 time i natt og hodet dreper meg... Må ta mye smertestillende, og da vil jeg ikke være alene med henne.

Skikkelig :( Menmen. Dagen går nok raskt :) Satser jeg på.

Jo. Han hadde noen dagers pause nå da. Siden søndag [emoji23] Det er hardt å gå på fest for hans del ser jeg haha. Men maten har han holdt seg på da. Så i dag er han nok i gang igjen. Om jeg evnt tvinger han. [emoji56]
Er ikke enkelt når en er på fest.
men så sant han klarer å tenke seg om matmessig. Så skal nok vekta rase nedover.

Har han prøvd sånn snorke klips til nesen?

Sådær [emoji4] Teller ned til nevro time da. 8 dager igjen. Går sakte. Ellers bra, hjemme med lille, men sambo må komme hjem etterhvert, jeg har sovet 1 time i natt og hodet dreper meg... Må ta mye smertestillende, og da vil jeg ikke være alene med henne.
Huff da. Lykke til :)

Natt til tirsdag fikk jeg rett og slett ikke sove
Natt til onsdag vekket eldsten oss først i 23 tiden siden han var litt kvalm, så fikk jeg ikke sove, og deretter vekket Lille U oss kl 4 uten noen åpenbar grunn.
Natt til i dag vekket eldsten oss kl 00:30 med å spy utover hele gangen nede.
Sitter og prøver å jobbe litt hjemmefra nå
Ånei. Kanskje lille U er kvalm også da?

God bedring

:(
Håper hodet kommer seg med litt søvn

Han klenger ikke da. Men han sover mot meg og dermed puster mot meg [emoji23] All snorking går ikke gjennom en lyddemper av ei dyne først [emoji14]

Du er heldig. Gulvet hørtes vondt ut da [emoji14]
Vel jeg overlever meste av snorking hans . Men han har en type snorking som vekker ALLE i huset og den er umulig å sove til.

Ikke min skyld. Han detter ut av sengen med egen vilje [emoji14]

Det har bare skjedd to ganger. * ler*

Vel jeg overlever meste av snorking hans . Men han har en type snorking som vekker ALLE i huset og den er umulig å sove til.

Ikke min skyld. Han detter ut av sengen med egen vilje [emoji14]

Det har bare skjedd to ganger. * ler*
Men sover han videre på gulvet da? :P

Back
Topp