EBAY

Purka86

Flørter med forumet
Her kan vi legge inn linker/bilder av ebay-kjøp :)

20cdbda757ff27eb820c437128c9ca53.png

Bestilt denne på Wish :)

Ikke fått den enda :p men kan komme tilbake til deg når jeg har fått den :)

Fikk den idag og synes den var myk og ordentlig i stoffet! Var mørk grå den jeg fikk, så litt annerledes farve enn jeg trudde!

Kjøpte en amme-BH på ebay. Tenkte å ha den nå i svangerskapet siden puppene har vokst litt og de fleste BHene mine begynner å bli litt trange. Så får vi se om den fortsatt passer når jeg kommer i gang med amming etter fødselen. Bruker 80DD til vanlig og kjøpte den i størrelse L. Kom i posten i dag. Supermyk og behagelig på. Ikke så veldig mye støtte, men den funker. Fikk også med en slik forlenger. Kommer til å bestille flere :)

http://www.ebay.com/itm/39176940049...49&var=660808948372&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT

Den babyfeederen har jeg etter minstemann og den er mye bedre enn de med nett som man får kjøpt på apoteket[emoji4] bra kjøp![emoji6]

Vi kjøpte babyfeeder (blant annet) på iherb.com, og de var helt supre! Mye billigere og bedre enn de som finnes på apoteket her. Tipper det er mye av det samme som finnes på eBay

Jeg har funnet en app som heter Mama, ca samme som wish, men mye enklere å finne fram til baby/barneting :D

Back
Topp