Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fant ut at jeg må øve meg litt om jeg skal prøve det live på. LørdagSpørst om det må testes ut i morgen[emoji6]
*laster ned*Fant ut at jeg må øve meg litt om jeg skal prøve det live på. Lørdaghelt hekta på logiske brett ennå ikke prøvd kjøring
jo er App lost in time iconet er en sirkel svart hvit med tre streker som sprer seg i sirkelEr det ikke app? Fant den ikke i google store?
Skal sjekke igjen[emoji106]jo er App lost in time iconet er en sirkel svart hvit med tre streker som sprer seg i sirkel
det er spill som kan spilles hele uken mot andre motspillere og vinne premier, men lørdager kan du spille live når prpgrammet på tnorge går 8hvet ikke hvordan dette funker før på lørdag!Hva er dette?
Har lastet ned appen men får bare feilmelding når jeg åpner den...
De hadde dyr oppdatasjon i gårHar lastet ned appen men får bare feilmelding når jeg åpner den...
Det gjør jeg også. Har dere flere kjente som spiller det? Har ingen på vennelisten ennå hvet heller ikke om andre som spiller detHar spilt masseelsker det! Håper bare det virker på lørdag og
![]()
Dyr oppdatasjon?De hadde dyr oppdatasjon i går
Nei har ingen på vennelisten jeg heller.Det gjør jeg også. Har dere flere kjente som spiller det? Har ingen på vennelisten ennå hvet heller ikke om andre som spiller det
Dyr oppdatasjon?