Når testet du positivt?

Etter korrigering av termin idag, testet eg positivt så tidlig som 6 dpo :-p. Men tror ikje det stemmer helt. Så går for gammel termin endå ;-)

Etter korrigering av termin idag, testet eg positivt så tidlig som 6 dpo :-p. Men tror ikje det stemmer helt. Så går for gammel termin endå ;-)

Du har jo hatt prøverør? Så der er vel timingen ganske garantert [emoji6] Hva sa de på kontroll i dag da?

Du har jo hatt prøverør? Så der er vel timingen ganske garantert [emoji6] Hva sa de på kontroll i dag da?

Hu ment eg va 7+2, eg mener 7+4 så då ble vi bel skjønt enige om 7+3 og den terminen skal ikke endres ved oul! Ellers var alt bra, bortsett fra den helsikkes magen min.

Hu ment eg va 7+2, eg mener 7+4 så då ble vi bel skjønt enige om 7+3 og den terminen skal ikke endres ved oul! Ellers var alt bra, bortsett fra den helsikkes magen min.

Jaja, en dag forskjell er ikke så mye da [emoji5][emoji1360]
God bedring med magen din... håper de finner ut av det snart

Fekk (det eg antok var) negativ test ein dag før forventa mens, men lot ikkje denne ligge så lenge som den skulle, sikkert maks 1 min. Skulle vist ligge 5 min..:facepalm:

Kom ingen mens dei neste dagane, så tok ny 4+6, den var veldig positiv :happy: Viste då 2-3 veker på digitaltest.

13 dpo. Hadde nok fått positiv før det, men testet ikke før.

Back
Topp