Skravletråd april

Gubben dinner heldig som har bunad:p haha min vil ha etter 17 mai. Men vil ikke ha før 17 mai
Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.

Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.
Så heldig han er og så snill du er[emoji4]

God formiddag [emoji4] Store planer for dagen? Her skal jeg og lillemor sende samboer på golfbanen, mens vi koser oss hjemme.
God formiddag. Så snill fru du er da. Min også elsker å tilbringe tid på golfbanen;)

Her står jeg i middagslaging. Skal snart levere Minsta i bursdags selskap. Og eldste skal kjøres på fotballtrening.
Ikveld skal jeg på trening;)

Inspirert av dere vil jeg begynne på et strikkeprosjekt. Finne ut hvem som trenger noe. Har er pannebånd på pinnene da, men det er ferdig neste gang jeg setter meg ned med det.

Inspirert av dere vil jeg begynne på et strikkeprosjekt. Finne ut hvem som trenger noe. Har er pannebånd på pinnene da, men det er ferdig neste gang jeg setter meg ned med det.
Lykke til med jakta. Er jo så mye fint [emoji7] Tenker prøve legge opp til eldste sin genser i kveld og få starta hvertfall :) Hu skal ha lilla :D

Back
Topp