Ålreit med stalltid da [emoji5]Nha har malt med alle malingen jeg har så må kjøpe nytt i morgen.
Tar meg 5 min pause sånn at jeg kan begynne å jobbe i stallen mens gutten min sover.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ålreit med stalltid da [emoji5]Nha har malt med alle malingen jeg har så må kjøpe nytt i morgen.
Tar meg 5 min pause sånn at jeg kan begynne å jobbe i stallen mens gutten min sover.
Vet du hva du skal ha på da?Ja blir vel gjerne det her og![]()
Har bunad,men styrete . Får seVet du hva du skal ha på da?
Heldig da [emoji5] Er fint med bunad, men forstår det kan bli styr. Men flott å ha så man har muligheten daHar bunad,men styrete . Får se![]()
Ammer frøkna litt enda. Mulig jeg har bunad i byen og kjole i selskapHeldig da [emoji5] Er fint med bunad, men forstår det kan bli styr. Men flott å ha så man har muligheten da![]()
Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.Gubben dinner heldig som har bunadhaha min vil ha etter 17 mai. Men vil ikke ha før 17 mai
Så heldig han er og så snill du er[emoji4]Han fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.
Ja da skjønner jeg det hvertfall, er nok ikke så lett å amme med bunad.Ammer frøkna litt enda. Mulig jeg har bunad i byen og kjole i selskap
Det hadde vert veldig gøyKomkom [emoji23] Må begynne på eldste sin. Bare en liiiiten pause [emoji87]
God formiddag. Så snill fru du er da. Min også elsker å tilbringe tid på golfbanenGod formiddag [emoji4] Store planer for dagen? Her skal jeg og lillemor sende samboer på golfbanen, mens vi koser oss hjemme.
Jeg har veldig lyst på bunad til min mann også. Ingenting er så flott som en mann i bunadHan fikk av meg til 35 års dagen. Tok tid å få den sydd. Sydama ble syk, men hadde den første gang på seg i dåpen til yngste for et år siden.
Bunad på mannfolk er så fint. Skikkelig sexy [emoji7]Jeg har veldig lyst på bunad til min mann også. Ingenting er så flott som en mann i bunad![]()
Jepp, min kler det innmari godt, han er flott!Jeg har veldig lyst på bunad til min mann også. Ingenting er så flott som en mann i bunad![]()
HeldiggrisFikk nytt treningstøy og den siste Klompelompe boken av mannen [emoji7]
Så snilt [emoji169]Fikk nytt treningstøy og den siste Klompelompe boken av mannen [emoji7]
Lykke til med jakta. Er jo så mye fint [emoji7] Tenker prøve legge opp til eldste sin genser i kveld og få starta hvertfallInspirert av dere vil jeg begynne på et strikkeprosjekt. Finne ut hvem som trenger noe. Har er pannebånd på pinnene da, men det er ferdig neste gang jeg setter meg ned med det.
Den var kjempe fin [emoji106]Her viste fargene litt bedre [emoji7]
![]()