Cravings

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Forrige svangerskap spiste jeg ikke kjøtt i det hele tatt [emoji85] Bare poteter og sauser til middag [emoji85][emoji85] Dette svangerskapet har jeg bare lyst på kjøttmat hele tiden..... Vil innom bensinstasjoner og spise pølse støtt og stadig så her må jeg ha kontroll over meg selv [emoji85][emoji85]

Andre som har fått cravings på noe?

Ja jeg elsker båtis :shy: må passe litt på vekta :p håper det går over snart og får cravings på noe sunt :) forrige svangerskap kunne jeg spise en hel vannmelon om dagen, merker at jeg lyster litt på det igjen faktisk :hilarious:

Jeg vil også ha kjøtt. Klarer ikke å tenke på noe annet enn kjøtt. Spiller ingen rolle hvilke kjøtt det er. Men vet jeg vil ha meg et skikkelig stort kjøttstykke jeg kan sitte å gnage på. Jeg spiser vanvittig mye. Spiser sikkert en gang i timen. Uansett hvor mye jeg spiser så er jeg sulten en liten time etterpå igjen

Jeg har for øyeblikket ingen craving på noe konkret, men jeg lyster bare varmmat. Brødskive eller knekkebrød frister absolutt ikke, og jeg vil spise middagsmat hele døgnet...

Grønt eple og kakemann som sist :p frister ikke med noe middag. Og spiser fint lite om dagen :/

Grønnsaker og ost er omtrent det eneste jeg klarer å få i meg om dagen...

Lyst på det meste, veldig sulten og favoritt tråden her inne er den vi skriver hva vi skal ha til middag :joyful:
Men sushi...blæh...! Kan ikke gå inn engang, klarer ikke lukten av fisk....:sour:

Usikker på om det er en craving, men det eneste jeg klarer å drikke er farris. Pærer har også vært uvanlig godt de siste dagene [emoji14]

Sjokolademelk! Dette hadde jeg helt dilla på med frøkna, og kjenner at jeg får lyst på det titt og ofte nå igjen (så og si ikke smakt det siden fødsel). Samboer kjøpte en stor kartong etter jenta vår kom til verden så jeg kunne ha på sykehuset. Men da var det ikke godt lengre, så helte ut halve :hilarious:

Forrige svangerskap spiste jeg ikke kjøtt i det hele tatt [emoji85] Bare poteter og sauser til middag [emoji85][emoji85] Dette svangerskapet har jeg bare lyst på kjøttmat hele tiden..... Vil innom bensinstasjoner og spise pølse støtt og stadig så her må jeg ha kontroll over meg selv [emoji85][emoji85]

Andre som har fått cravings på noe?

Pølse her og !!! Det samme forrige svangerskap, men da startet ikke pølsecravingsen før i slutten av svangerskapet, nå er jeg i uke 7. Brått har det og blitt wienr i brød, pleier jo alltid å ville ha lompe før ;)

Vann med isbiter eller veldig kaldt vann :). En motsatt craving er at jeg har mindre lyst på sjokolade :)

Drikke må være kaldt! Ellers fyser jeg på mat som er feit og salt... Kunne spist en boks bremykt! Middag er oppskrytt, foretrekker knekkebrød med svensk greddost! [emoji23]

Back
Topp