Skravletråd april

Serrasalmus! Nå har l virkelig tatt seg ut hos HS. Stikker avgårde tre ganger. Ruver og klarer på alt.... satt pent da han fikk sprøyta sa ikke et ord.

Men griner når når jeg skal ta på bodyen og skoene

Med en gang vi er ute av HS er han like snill og skravlete... *facepalm*

Hjemme igjen. Får Mat og sier pent "natta " som betyr at nå vil jeg sove..... legger han og han sovner uten en lyd ..

* ler*

Hihi, liten rakkerfant[emoji23]

Jeg har vært flink jente og bestilt time til celleprøve. (og da ordner jeg så jeg får satt inn spiral også)

Må bare flytte den. For det gikk opp for meg at 20 minutter mellom timen til mellomste er ferdig og timen min begynner går ikke, når jeg skal levere henne i bhg i mellomtiden. Sånn 12-13 minutters kjøring unna legen. Pluss gå til og fra bilen etc

Så flink du var som bestilte time[emoji1] håper du får flyttet den til et mer passende tidspunkt[emoji4]

Jeg er vond, mannen er heller ikke i form. Så her ble det take away gitt. Kyllingsalat til meg. Kyllingtallerken til mannen. Porsjonspizza til ene ungen og hamburger til den andre.

Hurra for null middagslaging i dag :)

Take away er snadder det[emoji1]
God bedring!

Så flink du var som bestilte time[emoji1] håper du får flyttet den til et mer passende tidspunkt[emoji4]
Fikk flyttet den. Og så.... Kom guttungen hjem med lapp om utviklingssamtale. 20 min etter min time skal være ferdig. Det er bare 10-15 min fra legen til skolen, men jeg skal betale også. Også er de ca ganske nøyaktig aldri presis, så sent på dagen kan jeg forvente å slippe inn når jeg skal komme ut. Så om ingen vil bytte time med meg, har spurt på fb uten napp. Må jeg flytte den igjen....

Har hun vært utsatt for vannkoppsmitte?[emoji4] tenner kan være plagsomt![emoji31]
Ja, vi fikk melding av søstra til sambo samme kvelden som vi hadde vært sammen tidligere på dagen, om at minste der fikk utbrudd noen timer etter de kom hjem. Dette var torsdag som var, så dukker vel opp noe snart om hun er smittet. Ja, tenner kan være tøft. Merker det ved at hun begynner å bite, og hun er ingen bitebaby ellers. Blir frustrert ved amming. Men disse hjørnetennene og jekslene er seige :P Sikla lenge nå.

Fikk flyttet den. Og så.... Kom guttungen hjem med lapp om utviklingssamtale. 20 min etter min time skal være ferdig. Det er bare 10-15 min fra legen til skolen, men jeg skal betale også. Også er de ca ganske nøyaktig aldri presis, så sent på dagen kan jeg forvente å slippe inn når jeg skal komme ut. Så om ingen vil bytte time med meg, har spurt på fb uten napp. Må jeg flytte den igjen....

Er det ikke typisk! Håper noen kan bytte med deg

Back
Topp