Ble til å ha guttungen hjemme her. Hadde svak feber. Mannen er hjemme slik at jeg får godt på kurs
God bedring til tassen din[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble til å ha guttungen hjemme her. Hadde svak feber. Mannen er hjemme slik at jeg får godt på kurs
Jeg vet ikke, er det som stresser meg litt. Jeg vet de skal ta en vurdering av bildene, men ikke mer enn det. Migrene, bihuler etc. er utelukket, og jeg blir heller verre enn bedre. Har og synsforstyrrelser, så synes egentlig det er veldig ekkelt. Utredning blir det uansett. Men fy så lange dagene blir når man helst skulle funnet ut av det i går.
God dagNå har jeg vært å leitet etter bursdagsgave til eldste. Var ikke så lett det
Hehe. Du da?
Ja. Det vet jeg.
Det koster, men vi er heldige som har mulighet til å prioritere det.
Nettopp tilbake fra en halvannen times lang trilletur i strålende vær. Det er jo helt fantastisk
Tusen takkGod bedring til tassen din[emoji4]
Tusen takkGod bedring
Åh, stakars [emoji26] Ja, det er gjerne ømt en stund også.Hun fikk skrubbsår rett oppå det hun måtte sy i desember.
Det tar en stund før slike sår gror helt, så ble nok litt ekstra vondt på grunn av det
Takk Ronja [emoji173]Lykke til[emoji4] sender deg en klem[emoji173]️
Gratulerer så mye!![emoji7][emoji173]Hipp, hipp hurra.
I dag har mannen og jeg vært sammen i 20 år.
(Og trege meg kom først på det nå)
I hvert fall halv dag etter ferienBurde vært ferie etter ferien. På en måte [emoji23]
Tenker ungene sikkert synest det er helt greit av og tilJeg er vond, mannen er heller ikke i form. Så her ble det take away gitt. Kyllingsalat til meg. Kyllingtallerken til mannen. Porsjonspizza til ene ungen og hamburger til den andre.
Hurra for null middagslaging i dag![]()
Ahh, nei lokal lag har jeg ikke peiling på når spillerTamara svarte på lokallaget![]()
Så høy med sparkesykkelGod kveldkom akkurat inn døra. Jeg og lille J har vært ute å prøvd sparkesykkelen hennes. Det var stas, nå er det straks bading og kveldsmat
![]()
ÅneiDa har frøkna plaster på haken, igjen...
Ja, ja, vi slapp hvertfall å sy denne gang
Dårlig på det egentlig.Har du linker?
Hun ble truffet av en huskeÅneistakkars
Hvilket stunt gjorde hun denne gangen?![]()