Skravletråd april

Jeg er vond, mannen er heller ikke i form. Så her ble det take away gitt. Kyllingsalat til meg. Kyllingtallerken til mannen. Porsjonspizza til ene ungen og hamburger til den andre.

Hurra for null middagslaging i dag :)

Juhu! Da var vi kommet i hus i nye huset :D Stor trives. Har virkelig en hjemme følelse når jeg kommer inn døren. Så derfor har jeg glimtet med mitt fravær. Men nå er jeg tilbake :D

Hvordan går det her da damer? Og Syn, kommer du på besøk en dag eller? :D

Gratulerer som nyinnflyttet![emoji1]
Så bra dere trives!

Tilbake til hverdag og det kalde nord etter ei kjempefin uke på østlandet :)

Hopper bukk over de siste ørten sidene i tråden da, så håper ikke noe for dramatisk har skjedd som man burde få med seg?

Velkommen tilbake[emoji1]

Hva da?

Jeg har bestilt masse blyantkvessere og penner og sånt dill til "hver familie leverer 5-10 gevinster til 10-15 kroner"

Litt for sent til danseforestilling neste uke. Og en del av det er for sent til 17. Mai også men men.
Har du linker?

Jeg er vond, mannen er heller ikke i form. Så her ble det take away gitt. Kyllingsalat til meg. Kyllingtallerken til mannen. Porsjonspizza til ene ungen og hamburger til den andre.

Hurra for null middagslaging i dag :)
Deilig en gang i blandt det [emoji4]

Hjørnetenner, og vi "venter" på vannkopper. Kan bli en hurra-uke det her Hun sovna 17.30 [emoji85] Glad pappaen står opp med henne.

God kveld :) kom akkurat inn døra. Jeg og lille J har vært ute å prøvd sparkesykkelen hennes. Det var stas, nå er det straks bading og kveldsmat :)

Back
Topp