Når forteller du sjefen på jobb?

Fortalte med en gang på den jobben jeg er mest, og når jeg var 5 uker på den andre. Synes det er greit å få tilrettelagt tidligst mulig da det er snakk om butikkjobber

Jeg studerer og har en deltidsjobb på siden. Jeg venter til ferievaktlisten er laget, sånn at jeg får mange vakter og at hun ikke velger meg vekk fordi eg er gravid. Trenger pengene den mnd stipendet ikke kommer [emoji4]

Skal fortelle det i morgen :smiley-bounce012 (Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor :happy: Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.

Sist fortalte jeg ikke før etter uke 20 en gang.
Nå må jeg fortelle ganske snart pga at arbeidsoppgavene jeg har framover ikke er forenelig med graviditet. Gruer meg litt da det ikke egentlig er noen som kan ta over og vikar er omtrent umulig å få tak i...

Senest mulig :confused:
Har en sjef som er lite forståelsesfull. Så kanskje rett før jeg tar ferie? :wacky:

Jeg har en liknende sjef, og kommer ikke til å si noe før jeg må [emoji53]

Skal fortelle det i morgen :smiley-bounce012 (Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor :happy: Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.
Så deilig med en slik sjef da :Heartred