Når forteller du sjefen på jobb?

Fortalte med en gang på den jobben jeg er mest, og når jeg var 5 uker på den andre. Synes det er greit å få tilrettelagt tidligst mulig da det er snakk om butikkjobber

Jeg studerer og har en deltidsjobb på siden. Jeg venter til ferievaktlisten er laget, sånn at jeg får mange vakter og at hun ikke velger meg vekk fordi eg er gravid. Trenger pengene den mnd stipendet ikke kommer [emoji4]

Skal fortelle det i morgen :smiley-bounce012 (Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor :happy: Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.

Sist fortalte jeg ikke før etter uke 20 en gang.
Nå må jeg fortelle ganske snart pga at arbeidsoppgavene jeg har framover ikke er forenelig med graviditet. Gruer meg litt da det ikke egentlig er noen som kan ta over og vikar er omtrent umulig å få tak i...

Senest mulig :confused:
Har en sjef som er lite forståelsesfull. Så kanskje rett før jeg tar ferie? :wacky:

Jeg har en liknende sjef, og kommer ikke til å si noe før jeg må [emoji53]

Skal fortelle det i morgen :smiley-bounce012 (Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor :happy: Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.
Så deilig med en slik sjef da :Heartred

Har fortalt sjefen det allerede og det er vel allerede et par uker siden. Vi har en god og åpen dialog og hun ble som ventet veldig glad :)

Jeg har søkt på en intern stilling på jobb, så venter til den er satt. Vi er mange som stiller likt så de kan "lett" gi den til noen andre og ikke kan bli tatt på at det er fordi jeg er gravid. Men etter det så må jeg si det pga tilrettelegging :)

Sa det eitpar dagar etter positiv test (rundt 5 veker), grunna tidvis behov for tilrettelegging (er sjukepleiar)

Lurer på om jeg skal fortelle ped.leder på min avdeling imorgen (jobber i bhg). Er hjemme fra jobb idag pga kvalme, så tenker det kan være greit at hun vet slik at hun forstår hvorfor jeg kanskje er litt redusert på jobb, og pga tilrettelegging. Jobber som ekstra ressurs på enkeltbarn, hvor det er mye tunge løft, så må nok tenke meg litt om fremover. [emoji4]

Var 5 uker. Måtte nesten sei det, de hadde nok mistanke da jeg var så trøtt og kvalm. Men veldih bra dialog med sjefen :)

Fortalte det tidlig, har vært sykemeldt i snart et år, opptrapping de siste månedene. Nå er jeg 100% sykemeldt igjen med kvalme og oppkast, håper det går veldig fort over for sjefen er veldig lite fornøyd, forståelig nok

Jeg hadde tenkt å fortelle det da jeg kom på jobb idag, men så måtte hun løpe i møte og jeg måtte dra ut på kjørelista mi :) så skal fortelle det imorgen :)

Fortalte det tidlig, ca 5 uker, for formen var dårlig. Sjefen sa hun hadde skjønt det allerede, bare ventet på at jeg skulle fortelle det...
Tok det veldig bra, hun har tilrettelagt for andre arbeidsoppgaver også :) Så veldig heldig

Fortalte det i uke 5, er et par uker siden nå. Var så dårlig form. Men han tok det veldig greit og ble glad på mine vegne da [emoji4]

Har en super avdelingsleder som er svært forståelsesfull, så fortalte om graviditeten tidlig:) hun ble veldig glad på våre vegnexsmile9

Back
Topp