Ønsker_andre_♡
Glad i forumet
Når forteller du sjefen på jobb at du er gravid?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

(Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor
Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.Senest mulig
Har en sjef som er lite forståelsesfull. Så kanskje rett før jeg tar ferie?![]()
Så deilig med en slik sjef daSkal fortelle det i morgen(Er hjemme i dag) Jeg har vært gjennom ivf og hatt det veldig tungt i vår etter negativt forsøk. Sjefen har vært som en "psykolog" for meg, trøstet, lyttet, vært oppmuntrende men også realistisk - en skikkelig hønemor
Vet at hun kommer til å bli oppriktig glad over nyheten. På mandag skal jeg fortelle det til min nærmeste leder da hun er borte fra jobb denne uken (er kun de to som vet hva jeg har drevet med) Resten får vente til jeg har bikket uke 12.