Blanende føleser

Milla92

Elsker forumet
Flere en meg som har litt blandene følelser ang graviditeten? Ikke missforstå, dette er veldig ønsket. Klarer nesten ikke vente med å få hilse på lille spire!!
Men...av og til får jeg en slik tanke "klarer vi to så tette?" spesielt nå når jeg er så fryktelig trøtt og kvalm...føler jeg ikke strekker til for datteren min for tiden.
Og jeg som ikke vil ha henne i bhg før høsten 2018. Og mannen jobber ufattelig mye...
Klarer jeg virkelig og gå hjemme alene med to små?[emoji85][emoji85][emoji28][emoji28]

Har akkurat samme tankene, bare at her blir det 5 år imellom. Han er nå alenebarn og må plutselig dele på foreldrene sine, så tenker mye på hvordan det vil bli. Hvor mye sjalusi det blir, hvordan vil han være mitt den nye og slikt. Men han ønsker seg selv å bli storebror men vet ikke hva det innebærer [emoji53]

Har akkurat samme tankene, bare at her blir det 5 år imellom. Han er nå alenebarn og må plutselig dele på foreldrene sine, så tenker mye på hvordan det vil bli. Hvor mye sjalusi det blir, hvordan vil han være mitt den nye og slikt. Men han ønsker seg selv å bli storebror men vet ikke hva det innebærer [emoji53]
Ååh, jaa..det har jeg også tenkt på. Den sjalusien[emoji47]
Livredd for at mini ikke er klar for å dele oppmerksomheten vår.
[emoji173]

Prøver å tenke at dette har gått fint for så mange før oss, men like vell...

Kjenner meg så godt igjen i dette, og syns det har vært litt sårt egentlig. Jeg gleder meg til lille spire kommer, drømmer meg bort hvordan det blir til jul neste år ol samtidig som jeg har dårlig samvittighet ovenfor lillegutt. Han er veldig mammadalt og så fort søskenbarnet sitter i fanget mitt skal han også. Og jeg frykter at jeg blir like dårlig som sist, da kan det bli tøft! Han er veldig glad i og opptatt av søskenbarnet, men redd det blir anderledes når babyen bestandig er der

Du er ikke alene om disse følelsene! Jeg kjenner på mye dårlig samvittighet nå om dagene :( men så tenker jeg også at tenk så fint med to tette søsken :)

Jeg er lykkelig, spent og faktisk redd for dette vi går mot, alt på en gang! Jeg aner jo ikke hva som venter oss :eek: men det er dette vi har villet, så jeg må jo bare tro at det går bra :Heartred men godt å høre at jeg ikke sitter alene med disse følelsene!

Du er ikke alene om disse følelsene! Jeg kjenner på mye dårlig samvittighet nå om dagene :( men så tenker jeg også at tenk så fint med to tette søsken :)

Jeg er lykkelig, spent og faktisk redd for dette vi går mot, alt på en gang! Jeg aner jo ikke hva som venter oss :eek: men det er dette vi har villet, så jeg må jo bare tro at det går bra :Heartred men godt å høre at jeg ikke sitter alene med disse følelsene!
Jeg synes det er veldig godt å vite at en ikke er alene. Og godt å få en påminnelse om at en hsr villet dette. Det har vært en dem tøffe dager i påska med mannen bortreist og dårlig form. Har vært vanskelig å glede seg da, så trenger noen påminnelser:Heartred

Jeg synes det er veldig godt å vite at en ikke er alene. Og godt å få en påminnelse om at en hsr villet dette. Det har vært en dem tøffe dager i påska med mannen bortreist og dårlig form. Har vært vanskelig å glede seg da, så trenger noen påminnelser:Heartred
Man trenger noen påminnelser ja, når man har dårlig samvittighet overfor den man allerede har :Heartred

Back
Topp