Ja. Den gjorde det. I morgen skal se på skole, barnehage og jobb. Og jeg er her. Vurderer shoppingDenne påsken gikk fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Den gjorde det. I morgen skal se på skole, barnehage og jobb. Og jeg er her. Vurderer shoppingDenne påsken gikk fort
Gjorde jeg ogsåNå føler jeg meg fryktelig gammel her, vokste opp på 80-taller![]()
JaGod dag[emoji2]
Blir greit med hverdag igjen!
Legger lillemor. Ammer og ligger og håper hun soverSitter å kjeder meg og fryser ihjel på fotballkamp. Dere driver med da?
Ja. Synge im a barbiegirl! [emoji23] Ei venninne skulle sjekke om hu måtte jobbe nå da.Det hadde vært skikkelig kult![emoji1][emoji41]
TakkSå fint det blir[emoji1]
Vi ser film[emoji6] Angels and demons tror jeg den heter[emoji23]Ikke stort[emoji4] har hatt besøk og nå ser vi Barne-TV.. dere da?[emoji4]
Prøver å få igjen varmen etter jeg nesten frøs ihjel på kamp i sta.Hva holder dere på med i kveld da?
Jobb og skoleJa. Den gjorde det. I morgen skal se på skole, barnehage og jobb. Og jeg er her. Vurderer shopping
Ja jeg vetDere roter for mye![emoji12]
Hbk?Sitter å kjeder meg og fryser ihjel på fotballkamp. Dere driver med da?
Rydder husHva holder dere på med i kveld da?
juppHbk?
Er jo forsåvidt våken. Får ikke sove. Mannen snorker. Så glor på Ringenes Herre nå og håper jeg sovner på sofaen i det minste.Noen som er våkne?![]()
Vis vedlegget 223451 Mett hihi
Sitter å kjeder meg og fryser ihjel på fotballkamp. Dere driver med da?
Ja
Men jeg har jo bare "semi-hverdag" siden jeg er i ulønnet permisjon til sommerferien