En app for å registrere rier?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Kjenner dere til en god og gratis app man kan bruke for å registrere hvor ofte kynnere/riene kommer og hvor lenge de varer? Altså det finnes jo apper for å registrere barnets bevegelser gjennom dagen. Må jo være tilsvarende for rier også?

Kjenner dere til en god og gratis app man kan bruke for å registrere hvor ofte kynnere/riene kommer og hvor lenge de varer? Altså det finnes jo apper for å registrere barnets bevegelser gjennom dagen. Må jo være tilsvarende for rier også?

Gravid og barn appen til babyverden har rietellerfunksjon [emoji4] har ikke testet den enda da men...

Veldig greit å ha en rieteller klar. Jeg hadde aldri klart å registrere noe for hånd eller huske i hodet :) Jeg brukte Rieteller appen med sistemann og hadde stålkontroll på intervallene når jeg ringte til føden. Låg bare i sengen med øynene igjen og trykket på knappen når jeg kjente de kom og når det ble pause :p

Jeg bare søkte i appstore etter rieteller og lastet ned den første og beste da storesøster var på vei ut. Men rakk aldri bruke den så mye ;)

Back
Topp