Disneymamma
Glad i forumet
Ok for meg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jolanda? [emoji16]
Ok.
Men hvis ingen har ville ta denne oppgaven når det har gått et par dager, kan sikkert jeg gjøre det. Hvis det er ok for dere.
Ok.
Men hvis ingen har ville ta denne oppgaven når det har gått et par dager, kan sikkert jeg gjøre det. Hvis det er ok for dere.
Ok.
Uff da. Det var trist å høre. Stor klem til deg!Dere må nok finne en annen dessverre, det her gikk ikke helt veien allikevel..![]()
Dere må nok finne en annen dessverre, det her gikk ikke helt veien allikevel..![]()
Dere må nok finne en annen dessverre, det her gikk ikke helt veien allikevel..![]()
Nei huff! Det var trist å høre! Sender deg en stor god klemDere må nok finne en annen dessverre, det her gikk ikke helt veien allikevel..![]()

Nei, så leit å høreDere må nok finne en annen dessverre, det her gikk ikke helt veien allikevel..![]()

Uff da. Det var trist å høre. Stor klem til deg!
Så utrolig trist å høre!Sender en stor klem
![]()
Åh neiuff føler virkelig med deg, veldig trist å høre.
Nei huff! Det var trist å høre! Sender deg en stor god klem![]()
Nei, så leit å høre![]()
Trist å høre[emoji173][emoji173]
Så leit [emoji173]️

Jeg kan gjerne være jeg altså [emoji4]ingen problem[emoji92] blir kjekt med skjult![emoji2]
Gjerne for meg også, supert at du stillerJeg kan gjerne være jeg altså [emoji4]ingen problem[emoji92] blir kjekt med skjult![emoji2]