Når forvente symptomer?

SiljeV

Betatt av forumet
Er idag 6+0 og har ingen symptomer eller tegn til at jeg er gravid.bortsett fra ingen mens. Kjenner jeg får noia for at det kansje ikke er noe der likevel,og har litt vanskeligheter for å sjønna at jeg er gravid I d store og hele.
Flere som har det sånn?

Jeg har det også sånn. Jeg har veldig ømme bryster, da, og har hatt det siden 13 DPO. Men det er egentlig det eneste ordentlige tegnet.

Er idag 6+0 og har ingen symptomer eller tegn til at jeg er gravid.bortsett fra ingen mens. Kjenner jeg får noia for at det kansje ikke er noe der likevel,og har litt vanskeligheter for å sjønna at jeg er gravid I d store og hele.
Flere som har det sånn?

Skjønner du kan bli litt usikker, men du er heldig ;)
Det er ikke alle som får symptomer :)
Sier som over her, nyt det :)

Det er mange som har null symptomer men alt går bra :) så prøv å tenke positivt.
Hvis du er veldig bekymret så kan tul være en god ide slik at du får slappe av

Nyt det du! Om du savner symptomer kan du få mine...

Hilsen hu som henger over doskåla 24/7
Heheh huff! Har hatt det sånn I mine 3 andre svangerskap! Er vel derfor jeg syns det er uvant å ikke ha noexsmile8

Kvalmen kommer vanligvis i uke 6, så kan hende den er rett rundt hjørnet. Og hvis ikke må du bare nyte det[emoji4][emoji4]

Hadde det sånn hele første svangerskap.

Denne gangen har eg faktisk vært litt kvalm i uke 5-6, men no e det borte også. Nå har eg bare litt ømme brystvorter ;-) så Jau, det e fullt mulig.

Er også 6+0 idag. Bare trøtt og ømme bryster + at jeg ser stor ut. Ellers ingenting.
Hadde kvalme og full pakke med storebror, men den kommer vel etter hvert denne gangen også [emoji23]

Godt å høre at vi er flere! Senker skuldrene litt :happy:

Bare nyt det:) hadde ikke noe særlige symptomer med førstemann.. nå er jeg kvalm fra morgen til kveld og kaster opp minst 4 ggr i løpet av dagen:confused:

Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer.
Nå er jeg 7+5, og er for første gang litt småkvalm.

Jeg fikk også panikk i begynnelsen fordi jeg ikke fikk de berømte vonde puppene, jeg har ømme nipler men ikke sånn som alle andre snakker om:)
Mensenmurring har jeg hatt i flere uker alt, men det er vel det:) og litt snåle dorutiner men ellers er det ingen andre tegn:) er nå 5+3:)

Back
Topp