~allegodetingerfire~
Elsker forumet
12 dpo kom endelig 2-3 på digital. Tok denne nettopp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
![]()
12 dpo kom endelig 2-3 på digital. Tok denne nettopp![]()
Sikker på at du bare er 12 dpo? Veldig tidlig å få 2-3 uker?
Jeg fikk og 2-3 i går og er 5+1 nå om jeg regner fra unnfangelsen![]()
Jeg fikk 2-3 uker 4+0men da var jeg 14 dpo.
Jeg er akkurat 4+0 i dag regner jeg fra unnfangelsen. Men det er jo ikke tidlig å få 2-3 på vel?
Jeg kan ikke nok om dette, men 2-3 betyr jo at frøet ditt er 2-3 uker gammelt - så hvis du er 12 DPO så er det under 2 uker. Bare derfor jeg tenkte kan det være du ble gravid noen dager førMen kan jo være at du produserer raskt og mye HCG, jeg kan som sagt veeeeldig lite om disse testene og hvordan HCG produksjon fungerer.
Bare undret litt. Jeg fikk ikke 2-3 før jeg var 4+2 og 3+ da jeg var 5+4 ( så jeg kanskje produserer HCG sent)
35000 i uke 5, ja det er høytmed forrige produserte jeg utrolig raskt hcg. legen var sikker på at det var flere i uke 5 ble nivåene mine målt til 35000 noe som er veldig høyt så tidlig
35000 i uke 5, ja det er høytDa skjønner jeg
Da jeg var 5+6 viste det 16000
Skal du ta blodprøve og sjekke hva det ligger på denne gangen?
Jeg fikk 2-3 4+5, men kunne kanskje ha fått før. Og 3+ da jeg var 5+3. Ville ikke sløse testene, så prøvde å drøye lengst muligNoen som vet når det er vanlig å få 2-3uker?
Og 3+
Om jeg tar en ny i morgen når jeg er 4+0. Kan jeg da får 2-3?
Lurt. Lurer på å bestille meg en 2 pk med digitale fra billige tester. Da kan jeg bomme med enJeg fikk 2-3 4+5, men kunne kanskje ha fått før. Og 3+ da jeg var 5+3. Ville ikke sløse testene, så prøvde å drøye lengst mulig![]()