Jippi :)

~allegodetingerfire~

Elsker forumet
85dcce8ab0e8fc07032378928b802abf.jpg

12 dpo kom endelig 2-3 på digital. Tok denne nettopp :)

Jeg fikk og 2-3 i går og er 5+1 nå om jeg regner fra unnfangelsen :)

Jeg fikk 2-3 uker 4+0 :-) men da var jeg 14 dpo.

Hehe. Jeg har fått litt forskjellige terminer. Etter å ha regnet fra førstedag i siste mensen. Får jeg en. Men denne pp fikk jeg mye seinere el enn jeg normalt har fått. Eneste jeg vet for sikkert er når el var. Som var 12 dager siden i går. 13 dpo i dag :) tok du for å få 3+? Lurer på når den vil komme.

Jeg er akkurat 4+0 i dag regner jeg fra unnfangelsen. Men det er jo ikke tidlig å få 2-3 på vel?

Jeg kan ikke nok om dette, men 2-3 betyr jo at frøet ditt er 2-3 uker gammelt - så hvis du er 12 DPO så er det under 2 uker. Bare derfor jeg tenkte kan det være du ble gravid noen dager før :) Men kan jo være at du produserer raskt og mye HCG, jeg kan som sagt veeeeldig lite om disse testene og hvordan HCG produksjon fungerer.
Bare undret litt. Jeg fikk ikke 2-3 før jeg var 4+2 og 3+ da jeg var 5+4 ( så jeg kanskje produserer HCG sent)

Jeg kan ikke nok om dette, men 2-3 betyr jo at frøet ditt er 2-3 uker gammelt - så hvis du er 12 DPO så er det under 2 uker. Bare derfor jeg tenkte kan det være du ble gravid noen dager før :) Men kan jo være at du produserer raskt og mye HCG, jeg kan som sagt veeeeldig lite om disse testene og hvordan HCG produksjon fungerer.
Bare undret litt. Jeg fikk ikke 2-3 før jeg var 4+2 og 3+ da jeg var 5+4 ( så jeg kanskje produserer HCG sent)

med forrige produserte jeg utrolig raskt hcg. legen var sikker på at det var flere i uke 5 ble nivåene mine målt til 35000 noe som er veldig høyt så tidlig

med forrige produserte jeg utrolig raskt hcg. legen var sikker på at det var flere i uke 5 ble nivåene mine målt til 35000 noe som er veldig høyt så tidlig
35000 i uke 5, ja det er høyt :) Da skjønner jeg :)
Da jeg var 5+6 viste det 16000 :)

Skal du ta blodprøve og sjekke hva det ligger på denne gangen?

35000 i uke 5, ja det er høyt :) Da skjønner jeg :)
Da jeg var 5+6 viste det 16000 :)

Skal du ta blodprøve og sjekke hva det ligger på denne gangen?

ja legen var ganske sikker på at det var flere enn 1 der inne. men det var det ikke.

nei tror jeg står over denne gangen. tror det har økt ganske fort denne gangen også. så regner med jeg har ganske like verdier som sist. fikk jo første positive testen 7 dpo på utvannet kveldsurin, så jeg må ha en god del hcg i blodet. jeg er kjempe redd for nåler, så de får ikke ta blodprøve på meg før de virkelig må :)

Back
Topp