Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men alt i alt ein god opplevelse, skulle berre ønske kroppen fekk ordne liiiitt meir sjøl.Ei barndomsvenninne sin mor sleit med å nå sykehuset pga kjappe og lette fødsler så hun valgte hjemmefødsel på siste. Kanskje noe for deg?Fødsel nr 1. 7 timer fra første rie til han bar født. Ikke smertestillende. Kun 2-3 pyntesting. Veldig fin opplevelse.
Fødsel nr 2. Født på under 3 timer fra første rie til hun var født. Kom opp 45 min etter antydninger til rier. Pga lite foster liv. Fikk beskjed om at jeg ble nok sendt hjem igjen. For hadde rier som vart mals 15 sek. Kjente de omtrent ikke. Så jordmor fikk sjokk når jeg hadde 4cm åpning. Sa jeg ville i badekaret. De tappet i med en gang. Kl 22:00 var det klartnår jeg kom oppi. Skulle jordmor ut en tur og sa jeg måtte ringe på de som det skjedde noe mer. De var forberedt på en lang fødsel. Pga de korte riene. I det hun hadde kommet til døren for å gå ut kom pressriene. Så kl 22:27 var hun født. Det var en drømmefødsel. Timen etter hun var født. Var jeg og småen påkledd og klar for å reise hjem [emoji23][emoji23][emoji23] håper denne fødselen blir lik denne
Fødsel nr 3. Var født på 3 timer. Fra første rie til hun var født. Den kjente jeg bedre for da satt riene i magen. Alle tre er født uten smertestillende.
Gleder meg allerede til nestespent på hvordan den bli og om vi rekker frem. Jeg er veldig treg med å komme meg ut dørene. Siste ble født litt under en time etter jeg kom inn. Når jeg ringte kk sa de jeg skulle vært inne for lenge siden. Allikevel tok det meg 1 time og komme meg ut i bilen.
Ei barndomsvenninne sin mor sleit med å nå sykehuset pga kjappe og lette fødsler så hun valgte hjemmefødsel på siste. Kanskje noe for deg?
Høres ut som drømmefødsler og håper på samme selv!
Så kjedelig [emoji17]jeg har veldig lyst til det. men han vil ikke. og tror ikke jeg hadde fått lov. for forrige fødsel gikk jo veldig fint, men de klarte ikke å stoppe blødningene etter morkaken kom. så da må jeg vel på kk denne gangen også
Ja, alle skal ha en flott fødsel!Så kjedelig [emoji17]
Satser på bra fødsel for alle [emoji4]