Skravletråd april

God morgen[emoji2]
Ingen store planer idag...dere da?
Vi skal jobbe litt i hagen i dag, godt påskeaften ikke er lile rød som resten av påsken[emoji6]

Ja, det gjør vi også, men kjedelig å irritere naboene på seg i et byggfelt fordi man absolutt må bråke på røde dager[emoji6]
Sant det.

Tenke benytte oss av den svarte lørdagen til litt hagearbeid her også. Sette opp trampolina og så får vi se h a annet vi får gjort, komposten skulle vært tømt
Og jeg vil ha jord i et bed men da må jeg ja en sold og da må jeg låne av pappa for jeg har ikke fått laget meg en. Så, det blir nok ikke i dag.

Sant det.

Tenke benytte oss av den svarte lørdagen til litt hagearbeid her også. Sette opp trampolina og så får vi se h a annet vi får gjort, komposten skulle vært tømt
Og jeg vil ha jord i et bed men da må jeg ja en sold og da må jeg låne av pappa for jeg har ikke fått laget meg en. Så, det blir nok ikke i dag.
Trampoline blir nok populært[emoji4][emoji173] Den satte vi opp forrige helg, og det var STOR stas.

Ja, nå har vi akkurat kost oss med sen frokost, og skal snart ut å jobbe litt i hagen[emoji4] Hva skal du i dag da?[emoji4]

Ja, nå har vi akkurat kost oss med sen frokost, og skal snart ut å jobbe litt i hagen[emoji4] Hva skal du i dag da?[emoji4]
Hva spiste dere?:) her og,nam. Vel jeg jobber i dag og. Gutta koser seg på hytta. Mannen og frøkna skal male egg senere

Ferske rundstykker med egg og røkelaks[emoji173]

Koselig å gjøre hagen klar for vår[emoji2]
Ja,det blir deilig å få litt orden[emoji4] Mye koseligere å være ute å leke med barna der da[emoji4]

Back
Topp