Nufletufsa
Forumet er livet
Vi skal jobbe litt i hagen i dag, godt påskeaften ikke er lile rød som resten av påsken[emoji6]God morgen[emoji2]
Ingen store planer idag...dere da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi skal jobbe litt i hagen i dag, godt påskeaften ikke er lile rød som resten av påsken[emoji6]God morgen[emoji2]
Ingen store planer idag...dere da?
Ja, det var det. Meldt nydelig i dag også, så tenker vi får bruke litt tid i hagenDeilig med masse frisk luft[emoji1]
Sant det.Ja, det gjør vi også, men kjedelig å irritere naboene på seg i et byggfelt fordi man absolutt må bråke på røde dager[emoji6]
Søvn er fint detGod morgen. Ja 6 dager i fullfart overalt. Nå er siste helga i påsken dedikert til søvn![]()
Trampoline blir nok populært[emoji4][emoji173] Den satte vi opp forrige helg, og det var STOR stas.Sant det.
Tenke benytte oss av den svarte lørdagen til litt hagearbeid her også. Sette opp trampolina og så får vi se h a annet vi får gjort, komposten skulle vært tømt
Og jeg vil ha jord i et bed men da må jeg ja en sold og da må jeg låne av pappa for jeg har ikke fått laget meg en. Så, det blir nok ikke i dag.
God morgen[emoji4]God morgen![]()
Bra derGod morgen[emoji4]
Ja, nå har vi akkurat kost oss med sen frokost, og skal snart ut å jobbe litt i hagen[emoji4] Hva skal du i dag da?[emoji4]Bra der?
Hva spiste dere?Ja, nå har vi akkurat kost oss med sen frokost, og skal snart ut å jobbe litt i hagen[emoji4] Hva skal du i dag da?[emoji4]
God morgon verden! Eller, babyverdenforum![]()
God morgen. Ja 6 dager i fullfart overalt. Nå er siste helga i påsken dedikert til søvn![]()
Vi skal jobbe litt i hagen i dag, godt påskeaften ikke er lile rød som resten av påsken[emoji6]
Ja, det var det. Meldt nydelig i dag også, så tenker vi får bruke litt tid i hagen
Ja,det blir deilig å få litt orden[emoji4] Mye koseligere å være ute å leke med barna der da[emoji4]Koselig å gjøre hagen klar for vår[emoji2]
God morgen![]()
Åh så kjekt davel gutta er på hytten,jeg var på Senvakt . Frøkna og mannen koste seg hjemme. Var ute å lekte en tur ogsåVis vedlegget 223327Vis vedlegget 223328
Ferske rundstykker med egg og røkelaks[emoji173]