Sitter og strikker og ser på "det regner kjøttboller" mens ungen bygger brio togbane foran TV'n.
Hva driver dere med?
Hva driver dere med?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg,frøkna og mannen har kommet fra hytten i dag. Jeg skal på SenvaktSitter og strikker og ser på "det regner kjøttboller" mens ungen bygger brio togbane foran TV'n.
Hva driver dere med?
Har en fin vakt.Jeg,frøkna og mannen har kommet fra hytten i dag. Jeg skal på Senvakt
Kost oss veldigHar en fin vakt.
Kost dere på hytta?
Koselig [emoji7] Den filmen er kjekk for store og små denSitter og strikker og ser på "det regner kjøttboller" mens ungen bygger brio togbane foran TV'n.
Hva driver dere med?
Så utrolig søtt, flink du er.Vart ferdig med romperen i går kveld, og hua i dag. Så no har eg ein liten 6mnd gammal påskekylling [emoji16]![]()
God ettermiddag ronjaGod formiddag Kengu[emoji2]
Vært ute i sola viSitter og strikker og ser på "det regner kjøttboller" mens ungen bygger brio togbane foran TV'n.
Hva driver dere med?
Lammelår herDa står lasagnen i ovnen.
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Mmmmmm, det er godt det.Lammelår her
Å så nydelig [emoji7][emoji7][emoji7]Vart ferdig med romperen i går kveld, og hua i dag. Så no har eg ein liten 6mnd gammal påskekylling [emoji16]![]()
Her ble det taco med kylling og grove lefserDa står lasagnen i ovnen.
Hva skal dere ha til middag i dag da?
Så vakkert[emoji4][emoji171]Vært på tur![]()
![]()
Hva så du?
Fint her , der da?![]()
God morgen[emoji1] så koselig å se deg igjen!
Det gjorde vi for seks år siden. Dog var alle klar over faren. Eldstemann kastet opp 50 meter før vi kom hjem fra dåpen til søstra.... Dagen etter skulle vi reise sammen med mine foreldre hjem til dem. Men vi ble en ekstra dag dog ikke 48 timer. Alle fikk det i løpet av påska. En dag hver. Jeg og mannen, babyen og mine foreldre. Hipp hurra for ei påske...Så. Eldste hadde omgangssjuka på lørdag. Fin i formen søndag og mandag. Reiser til svigers tirsdag siden ho har vore symptomfri i 48 timer. Onsdag har mannen fått det (han som ALDRI blir sjuk) og eldste har fått tilbakefall. Torsdag bra. Fredag, svigermor har fått det. Svigerfar, lille B og eg lever i frykt..
God påske altså! Har veldig dårlig samvittighet for at me har dratt med oss dette dritet heim til svigers![]()