Livet med barn - Premature barn

Skrømt (Vimsa)

Forumet er livet
VIP
Hei alle,

Vi har nå etter ønske fått åpnet et underforum for oss foreldre til premature barn. Jeg tenker at denne og kan være fornuftig i forhold til at enkelte til tider står i situasjoner hvor det ser ut til å bli prematur fødsel, og spørsmål rundt dette også.

Det har vært gjort et forsøk på dette her inne tidligere, men med lite eller ingen aktivitet ble underforumet fjernet. Vi har vært en liten gjeng med ønske om ha et slikt forum, og administrator opprettet dette, mot at det er aktivitet og blir brukt.

Derfor lager jeg denne tråden, slik at andre kan informeres, og er klar over at dette nå finnes :) Og vi håper på å se flere også <3
 
Er så glad for at dette underforumet er oppe og går![emoji4][emoji173]
 
Da er vi fler, Nufletufsa! Så håper jeg det kan holdes i gang så vi kan beholde det :)
 
Absolutt... det er ganske skummelt å føle at man står alene. Derfor er jeg glad for dette forumet hvor vi er flere som forstår og kjenner igjen følelser og tanker og kan gi råd til hverandre
 
Oi, der at dette er helt nytt :) Som nybakt mamma til en prematur liten gutt ble jeg veldig glad for å finne dette! Håper det blir flittig brukt slik at det får bli værende :)
Gratulerer så mye.
Vi skal klare å holde liv i dette. Er selv ganske nybakt prematur mamma. 2uker med erfaringer.
Og kjenner det er godt å snakke med andre som forstår.
 
Tusen takk :)
Alt er veldig fint, vi har fått en sterk og tøff liten gutt som klarer seg veldig fint til å være så liten :)
Leste historien din nettopp, skal svare deg litt der også etterhvert [emoji171] Hold ut, og hvil litt når det passer seg. Det blir lettere etterhvert.
 
Takk for at du tipset meg om denne undergruppa Vimsa! Hjelper på uvisstheten om hva vi har i vente å lese gjennom historier og erfaringer her [emoji173] Er mange skjebner, men heldigvis med lykkelige resultater [emoji173]
 
Takk for at du tipset meg om denne undergruppa Vimsa! Hjelper på uvisstheten om hva vi har i vente å lese gjennom historier og erfaringer her [emoji173] Er mange skjebner, men heldigvis med lykkelige resultater [emoji173]
Bare hyggelig! Det er så flott at vi har fått dette opp å gå [emoji173] Håpet er jo at vi alle skal kunne bidra, og at de som står i situasjoner som dere gjør nå kan lese litt, spørre, og kanskje finne noen svar. Går det bra med dere etter forholdene?
 
Bare hyggelig! Det er så flott at vi har fått dette opp å gå [emoji173] Håpet er jo at vi alle skal kunne bidra, og at de som står i situasjoner som dere gjør nå kan lese litt, spørre, og kanskje finne noen svar. Går det bra med dere etter forholdene?
Ja, det er et supert initiativ å få opp en slik tråd - til stor hjelp!
Det går bra med oss, bare litt lei ventingen og usikkerheten. Fødsel holdt på å starte iforigårs, men de fikk stoppet den. Så nå bare venter vi igjen. Uke 33 på lørdag, det er neste store milepæl [emoji173]
 
Min sønn regnes ikke som prematur da han ble født i uke 37 + 2, men han hadde en veldig liten fødselsvekt, så jeg vil tro dette forumet vil kunne gi meg mye støtte.
Absolutt, her er alle slags erfaringer.
 
Min sønn regnes ikke som prematur da han ble født i uke 37 + 2, men han hadde en veldig liten fødselsvekt, så jeg vil tro dette forumet vil kunne gi meg mye støtte.
Det vil det nok kunne gjøre [emoji171] Endel dysmature barn kan ha utfordringer de også, spesielt i forhold til umodenhet. Kan jeg får spørre hvor liten han var? Og velkommen hit, det er bare hyggelig :)
 
Hei alle,

Vi har nå etter ønske fått åpnet et underforum for oss foreldre til premature barn. Jeg tenker at denne og kan være fornuftig i forhold til at enkelte til tider står i situasjoner hvor det ser ut til å bli prematur fødsel, og spørsmål rundt dette også.

Det har vært gjort et forsøk på dette her inne tidligere, men med lite eller ingen aktivitet ble underforumet fjernet. Vi har vært en liten gjeng med ønske om ha et slikt forum, og administrator opprettet dette, mot at det er aktivitet og blir brukt.

Derfor lager jeg denne tråden, slik at andre kan informeres, og er klar over at dette nå finnes :) Og vi håper på å se flere også <3
Vil gjerne bli medlem :)
 
Vil gjerne bli medlem :)
Hei SingerAlite [emoji171] Jeg har nok bare forklart meg veldig klønete i denne tråden. Vi har ingen gruppe (men kan kanskje høre om det, hvis det er ønsket?), men jeg la ut dette innlegget da vi var fler for en stund tilbake som savnet et underforum for oss med premature barn :) Så praktisk talt er det forumet vi prater på nå som nevnes i teksten over, og her er det jo bare å fyre løs :)
 
Ble ikke så mye action. Men jeg har et lite spm. til dere med små barn. Min sønn var ikke mer enn 2,6 da han ble født og har ikke hatt så mye krefter til amming. Han er nå 15 dager og jeg har lite melk. Han orker å suge litt mer nå, men får ikke stimulert så mye av han. Pumper etter hver amming (har prøvd oftere, men det orker jeg ikke). Er det noen som har hatt samme utfordringer med en litt svak baby men som har fått opp melkeproduksjonen etter hvert og kunnet amme helt? I såfall noen tips til hva jeg kan gjøre?
 
Back
Topp