TakkSå flink du er[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkSå flink du er[emoji1]
jo langt nok inni re, men igjen hatt utrolig vær til i dag
TakkStoresøster maser om at eg må bli ferdig sånn at eg kan strikke til ho og [emoji14]
Takk takkLykke til og god tur[emoji1]
Lager middag[emoji1]
Hva lager du?
2 t igjen
Gleder meg til å komme fram
Hjelpes...sliter litt når man får høre at den eneste som har hjulpet til familiedagen er på vei til riksen......
Det hørtes veldig digg ut må bli neste helsekosInnbakt indrefilet med ostekrem, båtpoteter og brokkoli[emoji1]
Det håper jeg også:/Uff da, håper ikke det er alvorlig[emoji20]
Framme snart nåHåper de siste mila går fort[emoji2]
Da kan påsken starteDa har jeg ryddet, støvsugd og vasket første og andre etasje![]()
Jeg legger lillemor (hun har akkurat sovnet, så jeg ligger her litt) mens mannen skulle la ungene se noe på tv før de jages i seng.Dere driver med i kveld da?
Jeg og ungene koser oss med film nå. Jeg ville se Rapunzel, men ble nedstemt... sur mamma her [emoji14]
Mann og ungen kom hjem for ikke så lenge siden.Dere driver med i kveld da?
Jeg og ungene koser oss med film nå. Jeg ville se Rapunzel, men ble nedstemt... sur mamma her [emoji14]
Vi koser oss foran tv og ser på ponni annonser og skravler mens jentene spiser godisDere driver med i kveld da?