MA

Veldig trist å høre [emoji173] god klem til deg [emoji173]

Så trist[emoji22]. Av nysgjerrighet, hvordan følte du det på deg? Jeg er så ekstremt engstelig også, men hvordan skille mellom det og følelsen av at noe er galt[emoji57]?! Ta vare på deg selv [emoji173]

Gravidfølelsen ble rett og slett borte på torsdag. Det er sikkert forskjell på folk, men jeg har visst at jeg var gravid før symptomer og positiv test alle tre gangene også.
Hadde ikke den samme følelsen som at jeg har blitt nervøs hver gang jeg ikke har merket noen særlige symptomer på en stund, men en tydelig følelse av at jeg ikke var gravid og at noe var galt. Brystene var gått fra digre, oppblåste og superømme til bløte igjen. Og den altoppslukende trøttheten var borte. Jeg lå lenge og ikke fikk sove torsdag kveld, mens jeg de siste ukene har kjempet for å holde meg våken til klokka elleve.
Nå roer jo disse symptomene seg ned etter hvert, så man må jo ikke bli overnervøs når tingene endrer seg da...

Og så hadde jeg menssmerter og vondt i ryggen, men kroppen klarer visst ikke å starte en SA...

Back
Topp