Prøverpånr4

~allegodetingerfire~

Elsker forumet
Lagde en egen masetråd med deg jeg :)

Hehe. Høres ut som vi har helt like unger [emoji23][emoji23][emoji23] ja si det. Blir stor overgang for de. Jeg håper jeg føder tidlig på morgenen. Så jeg kan reise hjem etter noen timer. Lurer på hvordan denne fødselen vil bli. Og om vi i det hele tatt rekker frem.

Her gikk fødslene veldig fort. Spesielt de to siste. Nr 2 på under 3 timer og nr 3 var vel ganske nøyaktig på 3 timen. Første var født på 7 timer. Alle er fra første rie til de var ute. Ingen smertelindring. Nr 2 var født i badekar. Det skal jeg denne gangen og. Skulle med nr 3 men det gikk dårlig. Når pressriene startet var jeg sikker på at jeg måtte på do. Og når jordmor hørte det kom hun løpende. For hun visste jo med en gang at det ikke var det jeg skulle. Prøvde flere ganger å si jeg måtte bæsje og satt og trykket. Hun bare lo å sa nei det må jeg ikke for hun tok på hode [emoji23][emoji23][emoji23] så kom meg ikke opp i badekaret igjen. For det var så høyt.

Og syns vannfødsel var det beste så denne gangen så bæsjer jeg i vannet enn å gå utav [emoji23][emoji23][emoji23] sorry kommentaren.

Her gikk fødslene veldig fort. Spesielt de to siste. Nr 2 på under 3 timer og nr 3 var vel ganske nøyaktig på 3 timen. Første var født på 7 timer. Alle er fra første rie til de var ute. Ingen smertelindring. Nr 2 var født i badekar. Det skal jeg denne gangen og. Skulle med nr 3 men det gikk dårlig. Når pressriene startet var jeg sikker på at jeg måtte på do. Og når jordmor hørte det kom hun løpende. For hun visste jo med en gang at det ikke var det jeg skulle. Prøvde flere ganger å si jeg måtte bæsje og satt og trykket. Hun bare lo å sa nei det må jeg ikke for hun tok på hode [emoji23][emoji23][emoji23] så kom meg ikke opp i badekaret igjen. For det var så høyt.

Og syns vannfødsel var det beste så denne gangen så bæsjer jeg i vannet enn å gå utav [emoji23][emoji23][emoji23] sorry kommentaren.
Haha! Jeg vil også føde i badekar. [emoji4] Håper det er greit jeg bryter inn i samtalen deres [emoji12] Brukte du 3 timer fra første rie? [emoji50] Min fødsel tok ca 5-6 timer fra første rie til lillegutt var ute [emoji5] Ingen smertestillende på meg heller. Høres hvertfall ut som det stemmer bra med deg at neste fødsel går raskere. [emoji5]

Ååååå så koselig!!! Så heldig du er som føder så fort! Min første brukte en evighet.. var inn og ut av sykehuset flere ganger! Hadde 4 cm første gangen, ble sendt hjem.. kom tilbake flere ganger og veldig lite forandring.. de la meg inn på 6 cm.. på morran 3 dagen.. hun ble født kl 20 på kvelden. Full pakke med sugekopp osv..

Nr 2 ønsket jeg ikke noe smertestillende og ønsket å føde i badekar.. begynte med at jeg trodde jeg hadde kynnere.. men syns de ble litt vonde, så det var kanskje lurt å ta en tur å sjekke litt.. kom frem til undersøkelsesrommet og fikk beskjed om at jeg hadde full åpning.. var bare å presse.. på 2 press var han ute.. rakk ikke badekar der gitt..

Nr 3 tenkte jeg at det var lurt å komme seg på sykehus så fort som mulig slik at jeg rakk badekar.. rakk jo det.. men hver gang jeg la meg i badekaret stoppet riene.. måtte heller sitte i senga med brystpumpe for å få igang riene.. prøvde også akupunktur.. jeg var så sliten.. riene kom og gikk i 3 dager.. kvelden på dag 3 kom hun.. satt godt fast.. jordmor måtte putte inn hånden og snu henne.. wæææ!

Denne gangen håper jeg at jeg får en fin fødsel i badekar.. har ønsker det med alle, men har ikke rekt eller så har det ikke gått..

Så du anbefaler badekar? Håper så inderlig at jeg får til det denne gangen :D

Haha! Jeg vil også føde i badekar. [emoji4] Håper det er greit jeg bryter inn i samtalen deres [emoji12] Brukte du 3 timer fra første rie? [emoji50] Min fødsel tok ca 5-6 timer fra første rie til lillegutt var ute [emoji5] Ingen smertestillende på meg heller. Høres hvertfall ut som det stemmer bra med deg at neste fødsel går raskere. [emoji5]
Bare koselig det! Alltid morsomt å snakke om fødslene :Heartred

Bare kjekt at flere slenger seg med i samtalen :) på nr 2&3 brukte jeg 3 timer fra første rie til de begge var født :) første mann brukte jeg 7 timer fra første rie til han var født :)

De ville jo egentlig legge meg inn en uke før termin pga raske fødsler.

Ja jeg kan virkelig anbefale badekar. Det bar den beste av de tre :). Hehe ja det kan komme litt bæsj i vann. Så sitter jordmor men en liten håv og fisker opp [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]

Bare kjekt at flere slenger seg med i samtalen :) på nr 2&3 brukte jeg 3 timer fra første rie til de begge var født :) første mann brukte jeg 7 timer fra første rie til han var født :)

De ville jo egentlig legge meg inn en uke før termin pga raske fødsler.
Wow! Føder på 1 time neste gang du da! [emoji1]

Ja jeg kan virkelig anbefale badekar. Det bar den beste av de tre :). Hehe ja det kan komme litt bæsj i vann. Så sitter jordmor men en liten håv og fisker opp [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Hahaha! *ler* [emoji23]

Tror nok jormor fikser det på en diskre måte [emoji12] Er nok flere som har bæsjet lit i badekarfødsel [emoji6]

Wow! Føder på 1 time neste gang du da! [emoji1]

Sagt til gubben at han må forberede seg til å ta i mot sin egen unge. Jeg er veldig treg med å komme meg avgårde. Med nr 2 skulle jeg se ferdig kongen av queens. Så det endte til slutt med at vi tok med bærbar dvd spiller. Så jeg lå å se på serie.

Nr 3. Ringte jeg med en gang jeg kjente noe. Pga raske fødsler. Her starter riene rett på 1-2 min. Så fikk beskjed om at jeg burde vært der for lenge siden. Så jeg måtte komme opp. Men neida. Jeg hadde god tid. Så la på og gikk i dusjen og sto der en halv time. Kl 09:00 09:30 kom jeg meg i bilen. Litt under en time ettee jeg kom inn var hun født.

Ja, kjekt og snakke om fødsel [emoji4] Liker og sitte og lese fødselshistorier jeg [emoji85] Men vill ikke fortelle så mye før vi har fått skjult gruppe [emoji6]
Nei det skjønner jeg, skal bli fint med skjult gruppe.. vi er jo godt på vei! Må skravle masse :D

Hahaha!!! Jeg Dævver! Kan nesten se det for meg :laughing001 må forte deg på sykehus denne gangen du da.. hvis ikke blir det brått bilfødsel :p

Ja da er det bare å mase og mase :)

Jeg vet ikke om jeg vil prøve smertelindring denne gangen. Eneste problemet her er at jeg har enorm sprøyte skrekk. Det er grunnen til at alle er født uten. Men syns ikke det er så vondt for min del at det trengs. Men har jo hatt lyst å prøve for å se hvor mye det hjelper

Sagt til gubben at han må forberede seg til å ta i mot sin egen unge. Jeg er veldig treg med å komme meg avgårde. Med nr 2 skulle jeg se ferdig kongen av queens. Så det endte til slutt med at vi tok med bærbar dvd spiller. Så jeg lå å se på serie.

Nr 3. Ringte jeg med en gang jeg kjente noe. Pga raske fødsler. Her starter riene rett på 1-2 min. Så fikk beskjed om at jeg burde vært der for lenge siden. Så jeg måtte komme opp. Men neida. Jeg hadde god tid. Så la på og gikk i dusjen og sto der en halv time. Kl 09:00 09:30 kom jeg meg i bilen. Litt under en time ettee jeg kom inn var hun født.

Er litt like der vi da [emoji23] Jeg hadde god tid når riene begynte [emoji12] Trodde jeg kom til og bli sent hjem igjen. Da vi kom på sykehuset hadde jeg full åpning [emoji50]

Back
Topp