Veldig fornøyd med de å ikke sp dyre på tilbudSå tøffe de var![emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig fornøyd med de å ikke sp dyre på tilbudSå tøffe de var![emoji1]
mmmm alltid lyst på gradert klipp.... har ennå noen uker igjen å besteme meg på;PSå spennende da[emoji1] hva har du lyst til å gjøre?
Ja var noe lignende adams kassene. Bare frokost visstnok. Hu hadde vunnet ett gavekort på det. Men de reiste selv bort. Så da fikk vi de [emoji14]hva? Bestilt?????
Høres ut som en veldig grei måte å våkne på
Er den? Åh. Da nådde jeg det rett før jeg da. Verdens snilleste svigermor ja [emoji7]Verdens snilleste svigermor[emoji7]
Får ikke stemt jeg...konkurranse er avsluttet[emoji4]
Alle dei større partia sa før forrige valg at dei ville gjere det billigare for enkelte grupper, ha gratis tannpleie for ungdom litt opp i 20åra og liknande, men dei som kom nærast egenandel var vel FRP
Merkelig det der.. Alle vil gjere det billigare, men likevel har det skjedd fint lite
Deilig å få det gjort !Da var storhandlen til påsken ferdig![]()
Veldig deilig, men føler jeg kanskje jeg var ute i "siste liten" når påsketing allerede var på 1/2 prisDeilig å få det gjort !![]()
Takk håper jeg også
Det her er kjipt
Veldig fornøyd med de å ikke sp dyre på tilbud
mmmm alltid lyst på gradert klipp.... har ennå noen uker igjen å besteme meg på;P
Er den? Åh. Da nådde jeg det rett før jeg da. Verdens snilleste svigermor ja [emoji7]
Da var storhandlen til påsken ferdig![]()
Hadde det, men jeg har glemt middagen til i morgen og må ut igjenSååå flink![emoji1] deilig å være ferdig med det!
Er det ikke typisk.
Handlet til den store gullmedaljen i dag selv om jeg ikke er helt topp i dag.
Får endelig satt meg ned og slappet av og mannen har kommet med te til meg, og hva kommer jeg på???
Jo middagen til i morgen, neiii, den har jeg helt glemt av..
Så er det vel ut igjen![]()
Hadde det, men jeg har glemt middagen til i morgen og må ut igjen![]()
Og hvor er du hen?Det er ergerlig![emoji31]
Her er faktisk butikkene åpne hver dag hele påsken....[emoji849]
Utsatt foreløbig til i morgenBlir hyttetur utsatt eller drar de andre?[emoji4]