Det snør![]()
Fysj så kjipt![emoji31]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det snør![]()
Blir jo 30år snart ...eller snart og snart...men i år...og familie er virkelig dårlig på å skjule ting haha huff
"O,skal du ha et knekkebrød med fisk", "mamma da,ser du ikke jeg er litt for opptatt"Nye måten å si jeg ikke vil ha på
![]()
Nope meg![]()
Epipen er adrenalinsprøyte som brukes ved alvorlig allergisk reaksjon, anafalytisk reaksjon.epipen? Hva er det for noe?
Koselig med påskeegg da. Også lurt med litt godteri til mor også![]()
![]()
Takk for detBlæ....masse god bedring![emoji20]
Har stemt og sovet godt. Våkna til at svigermor hadde bestilt nystekte solskinnsboller og hengt på døra vår [emoji7]
Dersom dere trykker på profilen min, ser dere hvilke innlegg jeg har da? Eller er profilen min begrenset?
Åh jo. Det erjo bølgenhihi . Veldig fornøyd . Ønsket ny
Jada. Fikk bilde av alt snopet på hytten i går. Tror ikke de får for lite. Haha. Vi må heller begrense![]()
Sånn. Hentet pakke på posten fra svigerfar. Som forventet. Påskeegg til ungene. Ikke utenkelig at jeg beslaglegger en del av sjokoladen fra yngste sitt.
Fått byttet epipen på apoteket. Må trolig bytte den han har på skolen også. Skal sjekke den over påske (tilbaketrukket en del produktsjonsnummer, og vi hentet jo to samtidig, en hjemme og en på skolen)
Epipen er adrenalinsprøyte som brukes ved alvorlig allergisk reaksjon, anafalytisk reaksjon.
Min sønn er allergisk mot valnøtter og havnet på legevakta etter å ha bitt i, ikke spist, en.
Da skjønner jeg.Shortsene jeg kjøpte i går
Vis vedlegget 223179 Vis vedlegget 223176 Vis vedlegget 223178 Vis vedlegget 223177
Mannen måtte på jobb
Kb er ute
Jeg ligger på sofaen med dyne
Nå er det bare 36 minutter til påskeferie
Ikke lenge tilNå er det bare 36 minutter til påskeferie
Takk håper jeg ogsåHåper du snart er i form igjen[emoji4]