Jeg og blir snart 30. Men tror ikke det blir så mye kallasGaver de har avslørt Hehe
Hvilken reise ønsker du deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og blir snart 30. Men tror ikke det blir så mye kallasGaver de har avslørt Hehe
Ikke ønsket noen spesiell ,men liker jo å reise.Jeg og blir snart 30. Men tror ikke det blir så mye kallasUtenom det jeg planlegger selv da.
Hvilken reise ønsker du deg?
Skal prøve å ønske meg barnevakt til en helg om noen spør. Slik at jeg og mannen kan dra bort. Det hadde vert magiskIkke ønsket noen spesiell ,men liker jo å reise.![]()

Grei gave jaSkal prøve å ønske meg barnevakt til en helg om noen spør. Slik at jeg og mannen kan dra bort. Det hadde vert magisk![]()
Takk håper jeg ogsåÅneiGod bedring. Håper det verste er over
Takk for deyGod bedring !
Så.koselig daHar stemt og sovet godt. Våkna til at svigermor hadde bestilt nystekte solskinnsboller og hengt på døra vår [emoji7]
Begrenset profilDersom dere trykker på profilen min, ser dere hvilke innlegg jeg har da? Eller er profilen min begrenset?
Jeg har jo forresten klaget litt over sjef og turnus ...fått ny turnus nå og går ned enda litt mer i prosent![]()
Åh jo. Det erjo bølgenOg det ønsker du ikke?[emoji849]
Men fra oss er det knapt snop da jeg vet de får av andreog fra mine kjøpte jeg mer bakeutstyr til de og nye forkler. Pakket inn i gult papir Hehe. Sånn går det med bakegal mor
Jada. Fikk bilde av alt snopet på hytten i går. Tror ikke de får for lite. Haha. Vi må heller begrenseSå smart å gjøre det sånn![emoji1] snop får de liksom nok av...
Begrenset profil

Hvorfor skal hun det?bra.
Da kan svigerinna mi bare begynne å lete etter innleggene mine![]()
Hun leser alt jeg skriverHvorfor skal hun det?
Jøss så merkelig å gidde detHun leser alt jeg skriverIkke helt,,,normal...
det mener jeg ogsåJøss så merkelig å gidde det
epipen? Hva er det for noe?Sånn. Hentet pakke på posten fra svigerfar. Som forventet. Påskeegg til ungene. Ikke utenkelig at jeg beslaglegger en del av sjokoladen fra yngste sitt.
Fått byttet epipen på apoteket. Må trolig bytte den han har på skolen også. Skal sjekke den over påske (tilbaketrukket en del produktsjonsnummer, og vi hentet jo to samtidig, en hjemme og en på skolen)