Etterrier?

RosaFuggel

Elsker forumet
Aprillykke 2017
Har omtrent ikke sovet i natt, hadde så innmari vondt i livmoren og det området. Kunne det være etterrier?
 
Har omtrent ikke sovet i natt, hadde så innmari vondt i livmoren og det området. Kunne det være etterrier?
Hvor lenge er det siden du har født? Jeg har tidvis hatt vondt i samme område i ukene etter fødsel, det kommer og går liksom. Men aldri vært noe langvarig smerte, så har ikke bekymret meg veldig for det. Hvis det er veldig vondt kan det kanskje være greit å høre med barsel? Hos noen sitter det jo igjen morkakerester, som gir smerter og skal følges opp. Er du bedre i dag? :)
 
Hvor lenge er det siden du har født? Jeg har tidvis hatt vondt i samme område i ukene etter fødsel, det kommer og går liksom. Men aldri vært noe langvarig smerte, så har ikke bekymret meg veldig for det. Hvis det er veldig vondt kan det kanskje være greit å høre med barsel? Hos noen sitter det jo igjen morkakerester, som gir smerter og skal følges opp. Er du bedre i dag? :)
Det ga seg ila morgentimene, men jeg føler meg så rar. Er på sykehuset i annet ærend, så skal ta en tur bort på føden/barsel etterpå. Tenkte det samme selv, om det er noe som sitter igjen. Synes jeg blør lite også...
 
Hvordan er smertene da? Da jeg hadde etterrier sist kom de i tak akkurat som riene, kjentes som intense menssmerter som typisk kom da jeg ammet (men kunne komme utenom også særlig de første dagene). De var skikkelig ille til å begynne med og ble snillere og snillere for hver dag. Tenker at det er noe annet enn etterrier om det er der hele tiden og du ikke har hatt smertene siden dag en? Håper du fikk en sjekk når du uansett var innom sykehuset! :)
 
Etterrier kommer som regel i bølger som rier, som regel ifbm amming eller feks at babyen gråter.
Jeg hadde veldig med nr1 og det sies det blir verre ved hver unge så gruer meg til neste!
 
Jeg ble innlagt med crp på 98, så er veldig glad jeg gikk innom! Blitt sjekka grundig både inn og utvendig. Hadde feber på 39, men ellers fant de ikke grunnen til infeksjonen. Antibiotika hjalp, for ved sist sjekk var feberen gått ned til 37.7 :)
 
Jeg ble innlagt med crp på 98, så er veldig glad jeg gikk innom! Blitt sjekka grundig både inn og utvendig. Hadde feber på 39, men ellers fant de ikke grunnen til infeksjonen. Antibiotika hjalp, for ved sist sjekk var feberen gått ned til 37.7 :)
Så bra at du ble sjekket! Ligger du på sykehuset nå? Ingen tegn til rester inne i livmoren? Håper du kommer deg fort i form igjen! ❤️
 
Så bra du var innom sykehuset da! Jeg hadde etterrier på morgenen i går.. de var minst like intense som vanlige rier.
 
Så bra du dro innom! Sender deg masse god bedring!! [emoji173]️
 
Så bra at du ble sjekket! Ligger du på sykehuset nå? Ingen tegn til rester inne i livmoren? Håper du kommer deg fort i form igjen! ❤️
Er på sykehuset ja :) Feberfri tidligere i dag, så håper å få dra hjem i dag :)

De fant ingen rester i livmor. De tok ultralyd, vaginal sjekk, og gudene vet hva de sjekka og ikke sjekka.. ;)
 
Er på sykehuset ja :) Feberfri tidligere i dag, så håper å få dra hjem i dag :)

De fant ingen rester i livmor. De tok ultralyd, vaginal sjekk, og gudene vet hva de sjekka og ikke sjekka.. ;)
Så bra at du er feberfri og kanskje får reise hjem i dag. :) Har de funnet ut av hva infeksjonen kom av da? Fortsatt smerter? Her er det noen dager siden sist jeg kjente jeg hadde vondt ved livmorområdet, så håper det er over nå. :)
 
Back
Topp