Hei desember damer :)

Tusen takk alle sammen :) våger meg å ta en digital test snart :) kanskje i morgen.
Men syns det var tidlig å få så tydelig positiv test.

8dpo. Og ikke tatt på morgenurin. 2 1/2 time etter jeg var på do sist.

93372947b3c0af0145e1091226a19111.png

Gratulerer så mye :-) jeg hadde slike tester 10 dpo. 12 dpo begynte kvalmen på ettermiddagen. 14 dpo kom morgenkvalme. :yuck:. Går heldigvis opp og ned.
Skjønner godt at du ikke helt tror det selv :-)

Gratulerer så mye :-) jeg hadde slike tester 10 dpo. 12 dpo begynte kvalmen på ettermiddagen. 14 dpo kom morgenkvalme. :yuck:. Går heldigvis opp og ned.
Skjønner godt at du ikke helt tror det selv :-)

Håper kvalmen holder seg langt unna. Tok ny test nå. Den er mye sterkere enn den igjen :) så nå kan det ikke være noe tvil. Bare det ikke er en kjemisk nå da. Men får tenke at dette går bra :)

71b9a8901310c4ce37ba9541b406490a.jpg

Så spennende :D blir gøy å følge deg :):):) kos med tvillinger da :p

Ja sikkert veldig kjekt med tvillinger. Men frister ikke så mye for min del. Men det går mest på at jeg har 3 fra før. Og en mann som jobber på sjøen. Så er en god del alene med ungene. Men er det to er de hjertelig velkommen :) blir TUL. Så fort det er mulig å se noe :)

Håper kvalmen holder seg langt unna. Tok ny test nå. Den er mye sterkere enn den igjen :) så nå kan det ikke være noe tvil. Bare det ikke er en kjemisk nå da. Men får tenke at dette går bra :)

71b9a8901310c4ce37ba9541b406490a.jpg

Jeg er også redd for kjemisk, eller at noe annet skjer. Jeg er flere dager over ikm, så forhåpentligvis har det gått bra. Allikevel er det jo lenge til den risikoen for at noe går galt, er over :-( tiden blir laaang. Vurderer å ta en cb-test til, tok i forrige uke og den viste 1-2. Eller om jeg bare skal prøve å slappe av og tenke at det går greit. Vanskelig det der :-)

Jeg er også redd for kjemisk, eller at noe annet skjer. Jeg er flere dager over ikm, så forhåpentligvis har det gått bra. Allikevel er det jo lenge til den risikoen for at noe går galt, er over :-( tiden blir laaang. Vurderer å ta en cb-test til, tok i forrige uke og den viste 1-2. Eller om jeg bare skal prøve å slappe av og tenke at det går greit. Vanskelig det der :-)

Ja ikke lett å slappe av de første ukene. Men dette skal gå bra for oss alle :) når har du termin?

Ja sikkert veldig kjekt med tvillinger. Men frister ikke så mye for min del. Men det går mest på at jeg har 3 fra før. Og en mann som jobber på sjøen. Så er en god del alene med ungene. Men er det to er de hjertelig velkommen :) blir TUL. Så fort det er mulig å se noe :)
Har du 3 barn? Nr 4 på vei? :D Samme her :) koselig med barn :happy: ja skjønner det kan bli mye når du er alene... hvor gamle er barna dine? :hilarious:

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

ja da har vi ganske like da :) vet ikke. venter vel en god stund, vil tro det ikke blir noe jubel. de to eldste er ikke så begeistret for hun minste for hun tar alle tingene deres. hehe dere da?
Haha! Det er som her da! :p Hun mindre her også "plager" de store :p tullet med hun eldste og spurte om hun kunne tenkt seg fler søsken!! Åååå neeeei svarte hun :eek: så vi tenker vi forteller når vi vet hva vi venter.. hun minste ønsker seg en lillesøster da ;) hun vil ikke være minst mer, det er så kjedelig :p

Haha! Det er som her da! :p Hun mindre her også "plager" de store :p tullet med hun eldste og spurte om hun kunne tenkt seg fler søsken!! Åååå neeeei svarte hun :eek: så vi tenker vi forteller når vi vet hva vi venter.. hun minste ønsker seg en lillesøster da ;) hun vil ikke være minst mer, det er så kjedelig :p

Godt å høre at det er likt hos andre familier. Min eldste vil ikke ha flere søsken. Med mindre det blir en gutt. Han er lei disse jentene nå :) vil dere vite kjønn? Jeg skal få jordmor til å skrive det på en lapp og legge det i en konvolutt. Og ta den med til en baker. Så de baker det inn i kaken :)

Back
Topp