Syyyyyk og lei!

FrkLykke86

Glad i forumet
Novembergull 2017
Ligger strekk ut for 5 dagen med kraftig influensa - aldri vært så influensasyk noen gang tidligere.. Orker såvidt spise. Klarer ikke ta meg av guttungen helt aleine, og er i ferd med å bli skikkelig lei! Er ikke sånn jeg vil tilbringe påska [emoji853] Noen som har noen gode&effektive tips å komme med?

Ligger strekk ut for 5 dagen med kraftig influensa - aldri vært så influensasyk noen gang tidligere.. Orker såvidt spise. Klarer ikke ta meg av guttungen helt aleine, og er i ferd med å bli skikkelig lei! Er ikke sånn jeg vil tilbringe påska [emoji853] Noen som har noen gode&effektive tips å komme med?

Ikke mye å gjøre annet enn å holde ut [emoji173] prøv å få i deg litt frukt og nok væske. Og sov masse. Søvn er medisin når man har influensa. God bedring!

Ikke mye å gjøre annet enn å holde ut [emoji173] prøv å få i deg litt frukt og nok væske. Og sov masse. Søvn er medisin når man har influensa. God bedring!

Er ikke meg å ligge stille så dette er virkelig hardt [emoji85] Men takk - får prøve å ta tiden til hjelp [emoji6][emoji12]

Signerer Noelle, det er ikke så mye annet å gjøre! God bedring! Det er ekstra forferdelig å være så dårlig når man er gravid. [emoji13]

Slet med det samme i 2 uker og måtte bare tiden til hjelp og ta det mest mulig med ro..ikke så lett med to små så tar tid å bli frisk. Jeg måtte sykemelde meg i to uker for var helt tom for energi.

Slet med det samme i 2 uker og måtte bare tiden til hjelp og ta det mest mulig med ro..ikke så lett med to små så tar tid å bli frisk. Jeg måtte sykemelde meg i to uker for var helt tom for energi.

[emoji33] To uker?!? Å kjære vene.. Stakkar deg! Begynner vel å innse at påskas hyttetur går rett vest [emoji53] Får vel sende mann og barn avgårde og gå i dvale [emoji23][emoji85] Blæææææææh.
Var du forresten til lege?!?

Signerer Noelle, det er ikke så mye annet å gjøre! God bedring! Det er ekstra forferdelig å være så dårlig når man er gravid. [emoji13]

Takk [emoji173]️
Blir jo så bekymra for knøttet også [emoji53] Aldri vært sååå dårlig før, så det må jo være noe i det de sier ang graviditet og influensaen som herjer i år.

[emoji33] To uker?!? Å kjære vene.. Stakkar deg! Begynner vel å innse at påskas hyttetur går rett vest [emoji53] Får vel sende mann og barn avgårde og gå i dvale [emoji23][emoji85] Blæææææææh.
Var du forresten til lege?!?
Ja.. Det var skikkelig grusomt. Aldri vært så syk.. Var til lege x flere fordi jeg ikke kunne skjønne at det bare var virus grunnet mye feber og elendig form over lengre tid.. Tok prøver for kikhoste og atypisk lungebetennelse men fant ikke noe.. Tror selv det må ha vært kraftig influensa og antakelig litt nedsatt immunsystem grunnet graviditeten. Jeg drakk masse, hvilte mye og måtte bruke paracet pga feber og hodepine. Crp steg i 2 uker før den endelig snudde og febern gav seg. Den var bare oppe i 50, så var nok virus. Og da må man jo bare la det herje over [emoji26]

Uff, stakkars deg! Jeg husker jeg hadde svineinfluensaen i min første graviditet. Jeg skjønte ikke hvorfor jeg hanglet sånn i mange uker etter influensaen, før jeg tok en graviditetstest. Immunforsvaret er naturlig litt svakere i graviditet, for at kroppen ikke skal støte ut fosteret. Så man føler seg gjerne ekstra syk når man er syk. Jeg har ingen gode råd utover hvile, hvile, godt med drikke og det du orker av mat. God bedring! [emoji173]

Back
Topp