Barnehagestart!

Arya31

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Da har vi fått barnehageplass. Hjelp, det begynner å gå opp for meg at lille babyen min begynner å bli stor og at jeg skal tilbake på jobb igjen :D fra å være sammen med henne hele dagen, får jeg se henne i bare noen timer. Huff..

Det som er dumt er at vi fikk sistevalget, en bhg 30 min unna. Det går faktisk ikke mtp arbeidstider. Skal klage og håpe på det beste. Flere som har fått svar?
 
Vi har også fått plass [emoji3] 3 min unna der vi bor så vi var veldig heldig [emoji12] jeg og mannen jobber ikke helt like tider, så han lille er sjelden der i mere enn 5-6 timer hver dag [emoji7]
 
Vi har også fått plass [emoji3] 3 min unna der vi bor så vi var veldig heldig [emoji12] jeg og mannen jobber ikke helt like tider, så han lille er sjelden der i mere enn 5-6 timer hver dag [emoji7]
Så flaks! Hvis vi ikke får en annen plass må vesla være i bhg fra 7.30-16.30 hver dag.. :( Det er ikke ønskelig
 
Vi og har fått :) vi fikk den vi hadde som 2 valg, så blir en 20 minutters biltur ekstra, men det får gå. Jeg begynner i jobb nå i mai, da skal gubben ha sine uker! Christ hvor fort tiden går!
 
Vi har også fått plass :) førstevalget 4 min unna i bil, og 15 min å gå ;) litt skummelt syns jeg, og tida har gått alt for fort! Men det er vel sånn det må bli ;) jeg går ned litt i stilling for å kunne hente litt tidlig noen dager og mannen er selvstendig så skal legge opp så han kan hente tidlig de andre dagene :) så får vi se hvordan lillegutt trives med ny hverdag, men kommer til å gjøre veldig vondt i mammahjerte og levere han når hm bare er 11 mnd :'(
 
Er så heldig at mini har fått plass i barnehagen der jeg jobber[emoji846] (på en annen avdeling da[emoji6]) Det er i en annen kommune så blir litt reisevei. Vi måtte gjøre det slik pga mannen min jobber skift og vi ville fått leverings- og henteproblemer om han skulle gått i en barnehage her vi bor. Gleder meg til det, selv om jeg aller helst gjerne skulle vært hjemme med han litt til[emoji6]
 
Vi fikk plass i nabo bhg til mellomste. 1 min å gå, og ca 3 min fra hjemmet vårt. Vi takket nei. Frøkna blir hjemme til hun er 1,5 år. Vi syns det var for tidlig å begynne i bhg når hun er 11 mnd
 
Vi har søkt fra januar, ikke fått svar enda, men tror ikke det blir til at vi takker ja. Lille er plaget med mye eksem og mange matallergier og mulig astma nå, så han egner seg nok ikke for barnehage enda. Håper på å få gå hjemme med pleiepenger.
 
Vi har søkt fra januar, ikke fått svar enda, men tror ikke det blir til at vi takker ja. Lille er plaget med mye eksem og mange matallergier og mulig astma nå, så han egner seg nok ikke for barnehage enda. Håper på å få gå hjemme med pleiepenger.
Huff, så mange ting. <\3 Håper NAV er hjelpsomme ♡
 
Back
Topp