Går de?

Han går, men setter seg ned for å gå på knærne om han har det travelt.
Han kan reise seg opp på gulvet.
 
Ikke noe å stresse med, de går når de vil [emoji6] Vår har tatt noen skritt alene, men går kun med støtte [emoji5]
 
Går bare med "støtte" enda, dvs vi holder han i hendene men støtter han ikke. Har veldig god balanse og hadde nok gått om han hadde villet, men han virker lite interessert i det egentlig. Kommer nok etterhvert [emoji4]
 
Han begynte å gå når han var 10 mnd. Har vært tidlig med alt, så jeg lurte litt på hvor den babyen jeg skulle få ble av.[emoji170] men utrolig gøy å se hvordan de utvikler seg, de små fine miraklene våres [emoji173] [emoji4]
 
Ikke noe å stresse med, de går når de vil [emoji6] Vår har tatt noen skritt alene, men går kun med støtte [emoji5]
Er ikke bekymret :) men blant de barna som er i hans aldersspenn her er det store forskjeller. Så tenkte å høre her og. Tydeligvis litt av hvert her og, men mange som er oppe og går! :)
 
Er ikke bekymret :) men blant de barna som er i hans aldersspenn her er det store forskjeller. Så tenkte å høre her og. Tydeligvis litt av hvert her og, men mange som er oppe og går! :)
Ja noen krabber tidlig, andre sent, noen går tidlig og andre litt senere - heldigvis så er alt like normalt[emoji173][emoji106] Variasjoner vil det alltid være [emoji4]
 
Min tok sine første skritt i begynnelsen av mars. Fortsatt litt ustødige og faller litt! Men går mer enn han kryper nå:)
 
Min bare åler seg ennå. Reiser seg opp langs ting, men kommer seg ikke alltid ned igjen. Broren og var veldig sen her. Så ser tendensene på han her og.
 
Mi krabber og hopper fremover på knærne :p Hun reiser seg, og går om vi holder. Hun har tatt 5 skritt alene, men har litt dårlig balanse så hun foretrekker krabbing enn så lenge.
 
Back
Topp