Skravletråd april

Var det gøy da??[emoji23]
Kjempe ! Til panikken tok meg fordi jeg ikke fant veska mi på puben. Som btw var glemt hos venninna mi før vi gikk til puben [emoji23] Sånn er det når mobil og røyk er i jakkelommene. Trenger jo ikke veske da [emoji23]

Mem vi har gått tur nå hele gjengen :D Og nå skal vi på restaurant [emoji7]
3be910da8cbf09d0186d2446cae17581.jpg

Jeg og frøken snupp pynter oss.

Tenkte jeg skulle vise henne to valg av lilla neglelakk siden hun har kjole med lilla blomster.

Mørk lilla eller et lag lilla og er lag lys glitterlilla.

Hun valgte annenhver
dbe3254fa91c722b8211fed46c891df4.jpg

Motsatt på andre hånden, så fem fingre i hver farge.
Stilig med neglelakk:) vi skal straks på badet å fjonge oss vi også;)

Kjempe ! Til panikken tok meg fordi jeg ikke fant veska mi på puben. Som btw var glemt hos venninna mi før vi gikk til puben [emoji23] Sånn er det når mobil og røyk er i jakkelommene. Trenger jo ikke veske da [emoji23]

Mem vi har gått tur nå hele gjengen :D Og nå skal vi på restaurant [emoji7]
3be910da8cbf09d0186d2446cae17581.jpg

Haha. Skjønner panikken da ja. Men godt at du fant ut av det da;)

Restaurant med kinamat er fortært for timer siden. Uno er spilt og skal spilles snart igjen.

Så traff vi venner av oss med barn og gikk på lekeplass hvor unga kan løpe fritt. Mens vi hadde med litt kvikk lunsj, solo og kaffe. Var der vel 2 3 timer nå :D

Minsta ville gå hjem. Så mannen tok hu med seg og gikk. Og jeg bilen.

Og mannen kunne fortelle meg at på denne uka med fornuftig spising og trening hadde han gått ned 3 kg! :D Kjempebra!
Og humøret hans er jo så mye bedre og energien hans. Og han er blitt litt sånn "klyp meg i rumpa" ertende mot meg [emoji7] I love it [emoji169][emoji169]

Restaurant med kinamat er fortært for timer siden. Uno er spilt og skal spilles snart igjen.

Så traff vi venner av oss med barn og gikk på lekeplass hvor unga kan løpe fritt. Mens vi hadde med litt kvikk lunsj, solo og kaffe. Var der vel 2 3 timer nå :D

Og mannen kunne fortelle meg at på denne uka med fornuftig spising og trening hadde han gått ned 3 kg! :D Kjempebra!
Og humøret hans er jo så mye bedre og energien hans. Og han er blitt litt sånn "klyp meg i rumpa" ertende mot meg [emoji7] I love it [emoji169][emoji169]
Høres ut som en fin dag

Jeg husker deg:D :D husker at du tok taxi til føden;) men bodde ikke du i Bergen da?
Jo, vi bodde i Bergen da vi fikk de to første. Taxi til føden ja. Mannen tok lappen like etter at vi fikk andre.

Men vi flyttet for fem år siden.

Hørtes ut som en kjekk dag. Og så gode effekter på din mann

Back
Topp