Gravide med prøverør?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Er vi mange her som har blitt gravid med prøverør?

Vi ble endelig gravide på 4. ferskforsøk (8. innsett). Har en SA og en kjemisk fra før så håper inderlig frøet(ene) klamrer seg fast denne gangen[emoji1374]

Fikk satt inn 2 egg siden det var siste forsøk offentlig, så dette blir spennende! [emoji5]

Er vi mange her som har blitt gravid med prøverør?

Vi ble endelig gravide på 4. ferskforsøk (8. innsett). Har en SA og en kjemisk fra før så håper inderlig frøet(ene) klamrer seg fast denne gangen[emoji1374]

Fikk satt inn 2 egg siden det var siste forsøk offentlig, så dette blir spennende! [emoji5]

Er du blitt gravid? :D Oi, dette har jeg ikke fått med meg (tror jeg)! Gratulerer så mye, dette var virkelig fortjent <3

Er du blitt gravid? :D Oi, dette har jeg ikke fått med meg (tror jeg)! Gratulerer så mye, dette var virkelig fortjent <3

Ja! [emoji1] Hehe! Veldig tidlig da, 4+3 i dag.
Håper du også er gravid! [emoji8] da kan vi følge hverandre her inne.

Jeg er gravid med ivf ;-). Menstermin 2 des, el/ivf termin 5 des. Så er 6+3/6+1 idag ;-) blir spennende å se på ul 20 april.

Er veldig spent pga føler liksom at noe e feil. Men det tror eg bare e hjernen min som jobber mot meg pga høyt ønske om barn. Har lite symptomer og kvalme som liksom bare e innom i brøkdel av et sekund for så å forsvinne igjen. Så ikje vet eg. Har brukt opp alle testene mine også.

Hadde en sa i aug (hjemmelaget spire) men då spotta eg my i dpo dagene og det har eg ikje gjort no. I tillegg fikk eg beskjed om at egget hadd prima kvalitet. Det delte seg en ekstra gang etter opptining, noe som ikje var vanlig. Så det sier jo sitt om alt. Men likevel en gnagende følelse altså :-/

Håper spiren sitter Pinnedyret [emoji171] Blir spennende å følge deg til ul!
Jeg tror vi ivf-damer er livredde alt som kan gå galt og føler det skjer med oss uansett. Jeg hadde også en SA, men i morgen har jeg kommet lenger enn sist. Håper det er positivt.
Jeg tror vi kanskje aldri kommer til å slutte å bekymre oss faktisk [emoji6]
Håper alt er bra med den lille og at vi får desemberskattene våre begge to [emoji92]

Har du målt hcg?

Håper spiren sitter Pinnedyret [emoji171] Blir spennende å følge deg til ul!
Jeg tror vi ivf-damer er livredde alt som kan gå galt og føler det skjer med oss uansett. Jeg hadde også en SA, men i morgen har jeg kommet lenger enn sist. Håper det er positivt.
Jeg tror vi kanskje aldri kommer til å slutte å bekymre oss faktisk [emoji6]
Håper alt er bra med den lille og at vi får desemberskattene våre begge to [emoji92]

Har du målt hcg?

Har ikke målt HCG nei. Er ikke prosedyre ved st.olavs, dem godtar hjemmetest

Skjønner... så nervepirrende...

Japp, men samtidig så kjenner eg det river te innimellom nedi livmorsområdet. Og det er godt tegn. Sist mista vi 4+2 så sånnsett er eg jo mye lengre no. I tillegg så tror eg ikje eg hadde vært roligere pga en blodprøve på sykehuset lell. Har vurdert mang en gang å ringe for å høre om eg kan få ta en blodprøve. Men droppa det hver gang. XD haha. Men satser på alt er bra til det motsatte eventuelt e bevist.

Det va som hu sykepleieren sa etter innsett - "Nå er du gravid inntil det motsatte e bevist ." Holder fast på den altså.

Japp, men samtidig så kjenner eg det river te innimellom nedi livmorsområdet. Og det er godt tegn. Sist mista vi 4+2 så sånnsett er eg jo mye lengre no. I tillegg så tror eg ikje eg hadde vært roligere pga en blodprøve på sykehuset lell. Har vurdert mang en gang å ringe for å høre om eg kan få ta en blodprøve. Men droppa det hver gang. XD haha. Men satser på alt er bra til det motsatte eventuelt e bevist.

Det va som hu sykepleieren sa etter innsett - "Nå er du gravid inntil det motsatte e bevist ." Holder fast på den altså.

Jeg må prøve å tenke sånn jeg og...
Mista 4+4 sist og virker som jeg kommer lenger denne gangen [emoji5]
Er bare så redd siden ohss'en er mye bedre nå, og da frykter jeg at hcg ikke stiger som den skal. Skal ta ny hcg prøve i morgen og hvis den stiger normalt skal jeg være fornøyd.

Vi får være glad så lenge vi ikke blør. So far so Good [emoji1360]

River en del i livmor hos meg og, men kjenner aller mest mens-murringer veldig ofte.

Vi er gravide nå etter flere negative. Overlykkelig då legen egentlig ikke ville ha insett pga overstimulering men formen min var så fin at jeg ønsket selv. Men har en dårlig følelse langt inni meg å klarer ikke å føle meg helt gravid. Tidligere når vi har vært gravide på denne tiden så har vi alltid mistet i ma. Så det skremmer meg litt:/

Eg har blitt gravid med prøverør 1. Forsøk [emoji4] 5+6 i dag . Har hatt to Sa, ein for 4 år siden og ein for 1 år siden. Så håper virkelig att spira sitter denne gangen [emoji173][emoji170]

Gratulerer! Så fantastisk deilig å bli gravid på første forsøk! [emoji5] Satser på at lille spire klorer seg fast denne gangen [emoji171]

Vi er gravide nå etter flere negative. Overlykkelig då legen egentlig ikke ville ha insett pga overstimulering men formen min var så fin at jeg ønsket selv. Men har en dårlig følelse langt inni meg å klarer ikke å føle meg helt gravid. Tidligere når vi har vært gravide på denne tiden så har vi alltid mistet i ma. Så det skremmer meg litt:/

Gratulerer med graviditeten da! [emoji5]
Så bra du fikk innsett til tross på overstimulering. Regner med at den ikke var så ille da. De oppdaget ikke ohss hos meg før jeg fikk pos. test. Håper du holder deg frisk gjennom graviditeten [emoji5]
Jeg har også mistet og er livredd for å miste igjen. Men de sier jo at det er sjeldent man mister flere ganger på rad [emoji1374] Vi må håpe det går bra!

Gratulerer med graviditeten da! [emoji5]
Så bra du fikk innsett til tross på overstimulering. Regner med at den ikke var så ille da. De oppdaget ikke ohss hos meg før jeg fikk pos. test. Håper du holder deg frisk gjennom graviditeten [emoji5]
Jeg har også mistet og er livredd for å miste igjen. Men de sier jo at det er sjeldent man mister flere ganger på rad [emoji1374] Vi må håpe det går bra!

Takk og like så :) ❤ håper det blir desember baby på oss begge :)

Jeg hadde 2 av 3 ting de vurderer ved overstimulering. Men allmenntilstand er det som teller mest og den var fin så da fikk jeg sette inn. Legen sa også til meg at det kunne være positivt for egg kunne feste seg lettere når du var overstimulert vis vi hadde det under kontroll pga forhøyet hcg nivå. Men jeg får ikke noe ekstra oppfølgning nå etterpå. Er enda sykemeldt og må ta det rolig. Er veldig spent på tidlig ultralyd:)

Takk og like så :) [emoji173] håper det blir desember baby på oss begge :)

Jeg hadde 2 av 3 ting de vurderer ved overstimulering. Men allmenntilstand er det som teller mest og den var fin så da fikk jeg sette inn. Legen sa også til meg at det kunne være positivt for egg kunne feste seg lettere når du var overstimulert vis vi hadde det under kontroll pga forhøyet hcg nivå. Men jeg får ikke noe ekstra oppfølgning nå etterpå. Er enda sykemeldt og må ta det rolig. Er veldig spent på tidlig ultralyd:)

Så rart du ikke får oppfølging når du hadde påvist ohss. Men så lenge du føler deg fin så er det jo bra! Du må bare ta det med ro og drikke masse.
Jeg var på legevakta på ahus tirsdag. Så ble jeg fulgt opp på riksen på torsdag, fredag og i dag. Siden jeg føler meg mye bedre så slipper jeg å bli lagt inn og jeg fikk under tvil lov til å reise på hytta... men var det så mye som antydning til å bli værre skulle jeg rett inn på sykehuset igjen [emoji15] Ny oppfølging om litt over en uke.

Er spent på dine vegne iforhold til TUL! [emoji5] Når var det du skulle ha den?

Så rart du ikke får oppfølging når du hadde påvist ohss. Men så lenge du føler deg fin så er det jo bra! Du må bare ta det med ro og drikke masse.
Jeg var på legevakta på ahus tirsdag. Så ble jeg fulgt opp på riksen på torsdag, fredag og i dag. Siden jeg føler meg mye bedre så slipper jeg å bli lagt inn og jeg fikk under tvil lov til å reise på hytta... men var det så mye som antydning til å bli værre skulle jeg rett inn på sykehuset igjen [emoji15] Ny oppfølging om litt over en uke.

Er spent på dine vegne iforhold til TUL! [emoji5] Når var det du skulle ha den?

Wow for en fantastisk oppfølgning:) nei jeg skal bare ringe sykehuset vis noe ble verre men har gått veldig bra denne gang. Sist ble jeg innlagt med intravenøs:p
Kos deg på hytta :)
Vi skal 26/4 er da 7+4 ;)

Jeg er gravid vhja IVF [emoji4] første forsøk. Hadde en MA i 2015(uke 12+3 før det ble oppdaget) så er kjempe nervøs nå. Hadde tul uke 6+3 sist (hjemmelaga..) pga haddr drukket alkohol en gang osv.. vi så hjerte slå og tenkte alt var ok. Den gang ei. Nå er det med "bedre" forutsetning mtp kosthold,levemåte, folat og vitaminer men alikevel skummelt. Ul om 2 dager [emoji32] tror kanskje mer på det nå. Har 3 på frys uansett så håper å slippe hormoner i nærmeste fremtid. Ivf er tøft! Vi vet jo liksom AAAALT om kroppen leeenge før graviditet, derfor virker det så mye lenger enn det er synes jeg. Er 6+4 idag da. Tror selv jeg har mista rett etter tul sist gang, så føler på kroppen det er mer symptomer nå, samtidig som det var mer murringer sist gang. Men myyye mer kvalme,ømme bryster og tretthet nå, så satser på det er godt tegn inntil motsatte er bevist [emoji39]

Jeg ble gravid med ivf denne gangen. Har en hjemmelaget gutt på snart fire, mistet tre ganger (to MA, en SA) før han kom og har hatt en SA etterpå, to år siden nå. De siste to årene har jeg ikke sett antydning til positiv test, så da ble det ivf.
Hadde et uttak i desember, men fikk ingen egg å sette inn, nytt uttak nå i mars og lyktes på første innsett.
Tør nok ikke helt å tro på at det skal gå bra ennå, men kommer jeg meg til tul om et par ukers tid og alt ser bra ut da håper jeg at jeg klarer å slappe litt mer av.

Rekker opp hånden :)
Superhappy, men vet det er tidlig så mye kan skje.
Hadde en SA i uke 8+3 (mistet 20. April 2010) og en velskapt gutt født våren 2011.

Spennende og nervepirrende dette her! :smiley-bounce012:nailbiting:

Jeg er også en slik IVF'er. :) De brukte faktisk ICSI på oss, fordi jeg fikk ut så få egg.

Jeg tror vi ivf-damer er livredde alt som kan gå galt og føler det skjer med oss uansett.

Dette er veldig sant. Jeg er 8 uker på vei (egguttak 6. april), men tør fremdeles ikke helt å tro på det. :)

Back
Topp