Ammetåka.Er du rammet og har gjort noe rart?

Tuttemari

Blir kjent med forumet
Jeg glemmer å ta inn hunden da jeg skal bort.Glemmer og låse døra.Fikk bordkort i posten her om dagen og hva gjøre jeg med de?Joda,kasta de i søpla[emoji85]

Gikk fra regninga på legekontoret. Var så fornøyd med at mini hadde sovet gjennom det hele, at jeg tok med meg sakene mine og kom ikke på betalinga før jeg var ved bilen [emoji85]
Ellers går det mye på glemsel; glemme at jeg koker smokker, glemme å ta med panteflasker, og må alltid ha med meg handleliste [emoji6]

Jeg prøver stadig å sette smøret og andre kjøleskapsvarer i skapet.

Hahah gjør så mye rart og sier så mye rart, glemmer ord og alt mulig.
Feks så la jeg brødet i ei hylle som ikke har noe med mat å gjøre... Begynte å grine da jeg ikke fant brødet når jeg skulle lage no mat senere. Var hjemme alene noen dager med lille og jeg var så sykt sulten [emoji23]

Skulle ta pp storebror regnjakke. Kom på at den jrg tok frem var uten navn, så tok frem den andre. Men så hang jrg jakken tilbake. Begynte å ta jakken over armen, å ser at det er den første jakken og ikke den rette. Så hang tilbake den rette jakken..

Skulle på et foreldremøte en mandag ettermiddag. Husket på det på mandag formiddag. Neste gang det dukket opp i hodet mitt igjen, var det onsdag.

Glemmer navn, kommer ikke på ord, er generelt surrete og glemsk. Sier mye feil, føler at språksenteret i hjernen liksom har kræsjet.

Last edited:
Har egentlig ikke merket noe særlig til det før de siste par ukene :) Men nå er det stadig jeg nesten legger ting på helt feil sted - går inn på badet med tallerken som skal i oppvaskmaskinen, legge ting i kjøleskapet som ikke skal der osv. Glemmer å sette ting på handlelista, og husker da selvsagt ikke å kjøpe det :P Virker som kjæresten og er rammet da! [emoji23]

Jeg missa søknadsfristen på en jobb jeg kunne tenke meg. Fikk lov å sende inn etterpå likevel, og sendte den i posten. Noen timer senere kom jeg på at jeg glemte å legge ved CV.. [emoji15]

Glemmer navn, kommer ikke på ord, er generelt surrete og glemsk. Sier mye feil, føler at språksenteret i hjernen liksom har kræsjet.

Signerer denne! Blir nesten redd for tidlig demens av og til, føler jeg er like ille som farmor!

Forrige dagen var jeg ute for å bruke gavekort på to ulike barnebutikker. Visste at en av tingene jeg trengte var hårbørste til mini. Det kjøpte jeg begge steder, oppdaget ikke før jeg kom hjem at jeg hadde handlet to sett.

På torsdag var jeg i butikken, og lurte på hva jeg egentlig skulle ha. Surra rundt og fikk handlet inn til middag, glemte helt at jeg alltid har handleliste på telefonen og at det var en haug med andre ting vi egentlig trengte. Middag hadde vi ferdig fra dagen før.

Trodde jeg var surrete da jeg var gravid, men dette tar jo helt av til tider :-(

Gjelder ammetåka også for mannen? Han her i huset glemte nøklene i døren en ukes tid etter at vi var hjemme fra sykehuset. Fikk melding fra naboene med spørsmål om vi var rammet av ammetåke :wacky:

Back
Topp